حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری:

۱۴۰۳ زمان برداشت کاشته‌های مدیریت شهری است

۱۴۰۳ زمان برداشت کاشته‌های مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی ری گفت: در این سال نتیجه‌گیری تصمیم‌گیری‌ها، سیاستگذاری‌ها و اقداماتی که در راستای مطالبات و نیازهای مردم انجام شده است، حاصل خواهد شد.

جعفر شربیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» اظهار داشت: مدیریت شهری در شهرری بیش از گذشته توانسته اقداماتی را در این منطقه و شهرستان انجام دهد.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ در کنار همه پروژ‌ه‌هایی که به بهره‌برداری رسیده‌اند، برخی دیگر در حال انجام و اجرا بوده و مراحل پایانی را سپری می‌کنند، به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس شورای شهرستان ری تأکید کرد: برخی سیاستگذاری‌های ناظر به آینده بوده و در راستای ریل‌گذاری برای مدیریت شهری در دوره‌های آینده صورت گرفته، تا بتوانند با سندهای بالادستی فرایند توسعه منطقه ۲۰ را پیگیری کنند.

شربیانی افزود: یکی از آن موضوعات، اجرای کامل طرح ۲۳۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است که به عنوان یک سند بالادستی توسعه‌ای در شهرری مورد توجه قرار خواهد گرفت و محور این طرح حرم حضرت سیدالکریم و آستان امامزادگان همجوار است.

وی با اشاره به اینکه مراحل پایانی دسترسی محور شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حال اجراست، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ در شهری می‌توان به آسفالت معابر اشاره کرد که در سال ۱۴۰۳ با قوت بیشتری به آن پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ هزار تُن آسفالت در سطح معابر منطقه ۲۰ استفاده و بهسازی معابر اجرا شده و در سال ۱۴۰۳ آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی به پایان خواهد رسید و با ورود به عمق محلات، اقدامات خوبی در معابر کوچکتر در حوزه بهسازی و روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

شربیانی اظهار کرد: در حوزه بوستان‌ها و فضاها سبزی شهری نیز قدم‌های در ری بزرگی برداشته شده و امید است تفرجگاه ۲۰ هکتاری کوه بی‌بی شهربانو و جاده معدن سابق تکمیل شود.

وی عنوان داشت: قراردادهای این پروژه منعقد و تجهیز کارگاهی آغاز شده تا عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۳ آغاز شود.

رئیس شورای شهرستان ری با تأکید بر اینکه بهسازی شریانات فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اینها معضلاتی بوده که سالیان سال موجب آلودگی در شهرری می‌شده و در سال ۱۴۰۳ این پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از