حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
فرمانده سپاه فیروزکوه:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار است

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار است

فرمانده سپاه فیروزکوه گفت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده و اکنون با اینگونه اقدامات بزدلانه به‌دنبال دستاوردسازی و فرار از این شرایط است.

محسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار کرد: اینگونه اقدامات و جنایات نشانه استیصال رژیم نامشروع صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت است، این رژیم جعلی با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب خواهد بخشید.

وی عنوان کرد: آنان در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند، تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه بیان کرد: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده و اکنون با اینگونه اقدامات بزدلانه به‌ دنبال دستاوردسازی و فرار از این شرایط بوده و می‌خواهد موقعیت کنونی خود در نبرد غزه را از چشم جهانیان بپوشاند.

رحیمی افزود: جنایات ضدبشری این رژیم غاصب که دل هر انسانی را به درد می‌آورد، سبب شده حتی جوامع غیر مسلمان نیز از آرمان فلسطین حمایت کنند و هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان آنان، در جوامع بین المللی به وضوح نشان داده شود.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس عنوان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، امروز به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و حق‌طلبی ملت‌های آزاده شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با دعوت از مردم فیروزکوه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، افزود: مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه در روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکوم کردن جنایت تروریستی سفارت ایران در سوریه، حضور پرشور و انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فیروزکوه، از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۱۷ فروردین ماه مصادف با ۲۵ رمضان از میدان معلم به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از