حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
فرماندار بهارستان:

راه‌اندازی بسیاری از کارخانه‌های تعطیل در دولت سیزدهم

راه‌اندازی بسیاری از کارخانه‌های تعطیل در دولت سیزدهم

فرماندار بهارستان گفت: دولت سیزدهم علاوه بر راه‌اندازی کارخانه‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل به بومی‌سازی بسیاری از محصولات ایرانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عبدالله نوحی در مراسم بزرگداشت و عزاداری رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش اظهار داشت: ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی از قبیل «کارآمد»، «پرتلاش»، «فداکار»، «خادم الرضا» است که آثار خدماتش نه تنها در کشور بلکه در دنیای اسلام دیده می‌شود.

وی افزود: شهید رئیسی، طلبه خدمتگزاری بود با تأسی از روحانیت انقلابی، خستگی‌ناپذیر بود که سفرهای متعدد داخلی و خارجی جهت پیگیری امور مردم مؤید این مطلب است.

فرماندار بهارستان گفت: در قانون اساسی که ثمره خون شهداست هیچ بن‌بستی وجود ندارد و انجام منظم امور بعد از شهید رئیسی نشان‌دهنده کارآمدی نظام اسلامی است.

نوحی پیگیری و حل مشکلات اقتصادی را از دیگر نقاط مثبت شهید رئیسی برشمرد و گفت: دولت سیزدهم علاوه بر راه‌اندازی کارخانه‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل نیشکر هفت تپه و هپکو، ضمن تسویه بدهی‌های دولت قبل، به خودکفایی در تولید محصولات ایرانی مانند گندم دست یافت.

وی حل مسئله را از دیگر مشخصه‌های برجسته سیدالشهدای خدمت برشمرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار، با شناخت و احصاء مسائل و مشکلات و پیگیری‌های لازم، مسائل را با کار جهادی و شبانه‌روزی به نفع مردم حل می‌کرد.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه شهید رئیسی سرباز ولایت بود، عنوان کرد: شهید رئیسی تابع مطلق ولایت فقیه بود و انجام عملیات وعده صادق نمونه بارز آن است که این عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.

نوحی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در نظام اسلامی هیچ بن‌بستی وجود ندارد و همه تمهیدات برای شرایط مختلف اندیشیده شده است و روند برگزاری این انتخابات نشان از کارآمدی قانون اساسی و نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید می‌باشد، است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران یکشنبه -۳۰ اردیبهشت‌ماه- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از