حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام جمعه موقت شهرقدس:

دولت چهاردهم گره‌گشای کار و مشکلات مردم باشد

دولت چهاردهم گره‌گشای کار و مشکلات مردم باشد

امام جمعه موقت شهرقدس گفت: از رییس جمهور و دولت جدید می‌خواهیم که راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه داده و مانند شهدای خدمت گره‌گشای کار و مشکلات مردم باشند و نظام را از فتنه‌های دشمنان در امان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام محمد تقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی خود کنترلی و رعایت حقوق دیگران، حاکمیت و جلب رضایت ولی خدا و این مهم از صفات مومنین است و تقوا موجب رزق و برکت می‌شود.

وی گفت: انسان مومن و باتقوا آزار نمی‌رساند و هرکس با او زندگی کند در امان است و مورد بشارت الهی قرار می‌گیرد و به اوج رستگاری می‌رسد.

امام جمعه موقت شهرقدس در رابطه با اربعین حسینی(ع) ادامه داد: اربعین یک مکتب است و کاروان اسرای کربلا در مسیر حرکت جهاد تبیین داشتند.

وی با اشاره به مقام والای شهدا و یاد شهدای خدمت بیان کرد: سکوت اولیای الهی پندآموز، سخنانشان درس‌آموز و حکمت و حرکتشان مایه رحمت و مستمر است.

امام جمعه موقت شهر قدس افزود: امروز در تمام نقاط جهان نام رهبر ایران بر سر زبان‌هاست و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر می‌دهند و امام خمینی(ره) قدرتی که داشتند براثر رعایت تقوا بوده است.

حجت الاسلام موحد گفت: حدود یکسال است رژیم صهیونسیتی درتلاش است فلسطین و غزه را نابود کند اما مردم مظلوم فلسطین با توکل به خدا و توجه به قرآن مقاومت می‌کنند و جان خود را فدا می‌کنند تا از حق خود دفاع کنند.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی دارای صفات برجسته‌ای است که باید ماندگار و نشر داده شود ادامه داد: شروع هفته دولت با آغاز به کار دولت چهاردهم همراه شد و از رییس جمهور و دولت جدید می‌خواهیم که راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه داده و مانند شهدای خدمت گره‌گشای کار و مشکلات مردم باشد و نظام را از فتنه‌های دشمنان در امان دارند.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از