حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

دستگیری ۲۴۵ خرده‌فروش در غرب استان تهران

دستگیری ۲۴۵ خرده‌فروش در غرب استان تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح آرامش، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم، ۲۴۵ خرده‌فروش دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حسین زلفخانی با اشاره به دستگیری برهم‌زنندگان آرامش در غرب استان اظهار داشت: در اجرای طرح آرامش در شهر، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق‌های افراد توزیع‌کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن‌خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع‌آوری کرد.

وی با اشاره به کشف 86 کیلوگرم انواع مواد مخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران، افزود: در اجرای این طرح، در یک هفته گذشته، 245 خرده‌فروش مواد افیونی دستگیر و 733 معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در جریان اجرای این طرح، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 9 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از