حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس پلیس راهور غرب تهران خبر داد:

تمهیدات ترافیکی بازی پرسپولیس-آلومینیوم در شهرستان قدس

تمهیدات ترافیکی بازی پرسپولیس-آلومینیوم در شهرستان قدس

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب تهران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک، تمهیدات ترافیکی مسابقه فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ایوب وشنی زرگران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر ایران در روز جمعه 30 شهریورماه، اظهار داشت: به منظور مدیریت ترافیکی محورها و جاده‌های منتهی به شهرستان قدس و مسیرهای درون شهری این شهرستان با هدف سهولت در تردد هواداران و ساکنین شهرستان قدس، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه شهدای قدس جهت برگزاری مسابقه فوتبال در نظر گرفته شده است.

وی افزود با رعایت عموم شهروندان و همکاری مطلوب با پلیس، امید است تردد سهل و آسانی برای عموم مردم لحاظ شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: ممنوعیت پارک خودرو در طول خیابان‌های اطراف ورزشگاه در روز بازی اعمال می‌شود.

زرگران ادامه داد: در بلوار شهید کلهر از ساعت 15 الی 24 شب در روز بازی محدودیت مقطعی اعمال و تردد در خیابان بهشت از ساعت 12 الی 24 روز بازی محدودیت کامل خواهد داشت.

وی ابراز داشت: محدودیت تردد خیابان سی متری شورا حد فاصل خیابان ساحل به سمت ورزشگاه از ابتدای سی متری شورا غرب به شرق و شرق به غرب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:  محل پارک خودروها در ضلع جنوبی ورزشگاه است و پارکینگ جدیدالاحداثی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از