حالت تاریک
شنبه, 12 خرداد 1403
امام جمعه شهرستان شهریار عنوان کرد:

تقدیم بیش از هزار شهید در شهریار

تقدیم بیش از هزار شهید در شهریار

امام جمعه شهرستان شهریار گفت: این شهرستان یک‌هزار و ۱۰۹ شهید، ۳ هزار و ۷۵۲ جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امشب در اجلاسیه شهدای دولت به میزبانی شهرستان شهریار، اظهار کرد: شهریار در سال ۱۳۳۱ با ترکیب دو محله به عنوان شهر معرفی شده و در سال ۱۳۶۸ به شهرستان ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: در فاصله سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۸ رباط‌کریم، بهارستان، قدس و ملارد از شهریار جدا و به عنوان شهرستان مستقل شدند.

امام جمعه شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ۷ شهر شهریار، وحیدیه، شاهین‌شهر، صفاشهر، فردوسیه، اندیشه و تاکستان است.

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه شهرستان شهریار اکنون بیش از یک میلیون نفر جمعیت داشته و بزرگترین شهرستان پرجمعیت است، تأکید کرد: این خطه شهیدپرور یکهزار و ۱۰۹ شهید، ۳ هزار و ۷۵۲ جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم‌گیری مبنی بر ایجاد دو استان شرقی و غربی در استان تهران، ارتقاء و تقویت زیرساخت‌ها در شهرستان‌های غرب استان تهران اهمیت و ضرورت دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از