حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
رئیس اتاق اصناف اسلامشهر خبر داد:

تشدید برخورد با تخلفات صنفی در اسلامشهر

تشدید برخورد با تخلفات صنفی در اسلامشهر

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر گفت: با توجه به ضرورت رعایت حقوق شهروندان، صنوف می‌بایستی تلاش‌ها بر رعایت ضوابط صنفی را افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علیرضا جهانگیر فرید در گفتگویی نظارت مستمر و میدانی بر فعالیت صنوف را یکی از اقدامات همیشگی اتاق اصناف برشمرد و نظارت بر فعالیت نانوایان را یکی از مهمترین اقدامات نظارتی دانست.

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با تخلفات صنفی چه اقدامات بازدارنده‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: بازرسان اتاق اصناف به صورت میدانی این نظارت‌ها و برخورد با تخلفات صنفی را دستورکار دارند و در کنار آن شهروندان نیز هرگونه تخلف صنفی یا شکایتی از نحوه خدمت دریافتی داشته باشند می‌توانند در تماس با سامانه پاسخگویی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی ١٢۴ و دو شماره ۵۶١٢١۵١۵ و ۵۶١٢٢١٣۵ اتاق اصناف اسلامشهر طرح شکایت داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر افزود: مشخصاً در موضوع نان که از اهمیت بالایی برخوردار است به جهت اینکه با تغییر قیمت‌های جدید نان نیز مواجه می‌باشیم، نظارت‌ها را افزایش داده‌ایم و تاکید می‌کنم چناچه تخلفی در عرضه نان چه از جهت کمی، کیفی و قیمتی به اتاق اصناف گزارش شود بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

فرید گفت: صنوف اسلامشهر در کنار مردم هستند، وظیفه می‌دانیم رضایت شهروندان را مهمترین اولویت صنفی خود بدانیم و تلاش داریم زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی شهروندانمان باشیم.

وی همچنین از افزایش و تشدید نظارت‌های میدانی بر صنوف خبرداد و گفت: علاوه بر قدردانی از همکاران زحمتکش صنفی که در راستای تأمین مایحتاج شهروندان گام برمی‌دارند با معدود تخلفات صنفی نیز بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از