حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم خبر داد:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در رباط کریم

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در رباط کریم

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم از تخریب ۴۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه‌های کشاورزی روستاهای «شهرآباد» و «حصار مهتر» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی عباسی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ۴۴۰ مورد ساخت و ساز غی مجاز در عرصه‌های کشاورزی روستاهای «شهرآباد» و «حصار مهتر» خبر داد.

وی اظهار کرد: حسب دستور اخذشده از دادستان و با حضور بخشدار مرکزی رباط کریم به همراه نماینده دادستان و نیروی انتظامی، یگان امداد و حمایت و پشتیبانی فرمانداری و شهرداری، این مدیریت در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۱۰۸ هزارو ۳۱۰ مترمربع قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم عنوان کرد: این ساخت و سازها شامل ۳۴۰ مورد دیوارکشی به مساحت ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۶۵ مورد بنا به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع، ۳۰ مورد محوطه‌سازی به مساحت ۲ هزار و ۹۵۰ مترمربع و پنج مورد کانکس به مساحت ۶۰ مترمربع و تفکیک در اراضی شهرآباد بود که مالکین آن بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند.

عباسی در ادامه افزود: از مردم و شهروندان عزیز می‌خواهیم با توجه به اینکه هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به جز با اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است در صورت هرگونه مشاهده با سامانه ۱۳۱ تماس بگیرند.

وی گفت: از همه بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از