حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه خبر داد:

تحصیل ۵۰۰ دانشجو در ۷ رشته تحصیلی

تحصیل ۵۰۰ دانشجو در ۷ رشته تحصیلی

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه گفت: حدود ۵۰۰ دانشجو در هفت رشته تحصیلی حقوق، روانشناسی، حسابداری، مشاوره، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

علی‌اکبر اسفندیار در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: ثبت‌نام و پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و انتخاب رشته آزمون سراسری مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ شهریور آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امشب ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

وی در همین رابطه افزود: داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه با مراجعه به سایت سازمان ملی سنجش به آدرس www.sanjesh.org می‌توانند ثبت‌نام نمایند، دانشگاه پیام نور هیچگونه دخل و تصرفی در پذیرش دانشجو ندارد و فقط اسامی پذیرفته‌شدگان از طریق سازمان ملی سنجش به دانشگاه برای ثبت‌نام دانشجو معرفی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور امروز به عنوان دانشگاه خانواده‌ها مطرح است چرا که تمام رده‌های سنی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

اسفندیار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه دارای حدود ۵۰۰ دانشجو در هفت رشته تحصیلی حقوق، روانشناسی، حسابداری، مشاوره، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی است، بیان کرد: این واحد دانشگاهی تنها دانشگاه پیام نور استان تهران است که در رشته حقوق و روانشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

وی گفت: استفاده مهمان در امتحان برای دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی بدون در نظر گرفتن رشته در واحد مقصد فراهم است زیرا تمامی مراکز و واحدهای دانشگاهی مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات قرنطینه امتحانات هستند و از طریق مرکز آزمون سازمان مرکزی پشتیبانی می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه یادآور شد: دانشگاه پیام نور کمترین شهریه تحصیلی نسبت به دانشگاه‌های دیگر دارد و از نظر اقتصادی برای خانواده‌ها مفید است، همچنین دانشجو می‌تواند از وام شهریه تحصیلی وزارت علوم به مدت هشت نیم‌سال استفاده کند که بازپرداخت و اقساط آن 6 ماه بعد از فارغ‌التحصیلی شروع خواهد شد.

اسفندیار با اشاره به سطح علمی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: رتبه‌های اول و برتر آزمون وکالت، نظام مشاوره و روانشناسی، نظام مهندسی و رشته‌های کارشناسی ارشد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند که این موضوع نشان از سطح بالای علمی دانشگاه پیام نور دارد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از