حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه:

فضای کشور کارگاه بزرگ سازندگی است

فضای کشور کارگاه بزرگ سازندگی است

فرماندار فیروزکوه گفت: دولت شهید رئیسی فضای کشور را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرد.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»؛ اظهار کرد: با توجه به گفتمانی که دولت مردمی و تلاش‌هایی که شهید رئیسی در خدمت به مردم داشت، دولت آینده قطعاً باید با گفتمان خدمت به مردم شروع به کار کند و همچنین تمام تلاش‌ها و دغدغه‌های دولت بعد به نتیجه رساندن کارهای نیمه تمامی باشد که در دولت شهید رئیسی آغا ز شد.

وی بیان کرد: رویکرد خادمی مردم برای همیشه با گفتمان و دولت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد، چراکه از نظام سیاسی دهه ۱۳۶۰ شکل گرفته بود و برای مدتی در پس نگاه‌های تکنوکراتی به عقب رانده شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: این نگاه پس از ورود دولت شهید رئیسی دوباره به میدان آمد و ماندگار شد؛ دولت آینده در حوزه خدمات‌رسانی مبتنی بر عدالت باید بیشتر تلاش کند چراکه یکی از اساسی‌ترین فرایندهایی که در دولت مردمی شکل گرفت، عدالت توزیعی در نقاط کم‌برخوردار و مناطق محروم بود.

حیدری‌منش در خصوص دستاوردهای دولت شهید رئیسی، خاطرنشان کرد: دستاوردها را می‌توان در چند دسته تقسیم کرد؛ اولین و مهم‌ترین شاخص دولت مردمی شهید رئیسی جهت‌گیری ارزشی و اعتقادی دولت و تلاش برای حاکمیت نگاه ارزشی بر کشور است.

وی افزود: مقابله با اشرافی‌گری، پرهیز از تشریفات و سلامت اخلاقی، کاهش شکاف طبقاتی و نابرابری در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردهای دولت شهید رئیسی بود.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: شاخص دیگر این دولت سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد بود که شهید رئیسی نیز تسلط به این امر داشت و اقدامات مهمی در این حوزه انجام داده بود، در نتیجه تمام قوای دولت در این زمینه بسیج شد و ارزیابی مدیران بعد از سفرهای استانی در همین راستا قابل تحلیل و بررسی است.

حیدری‌منش گفت: قانون‌گرایی و تعهد به قوانین در این دولت به شکل برجسته‌ای مشهود بود و مبنای عمل دولت شهید رئیسی قانون بود، حکمت و خردمندی در کارها از دیگر شاخص‌های این دولت بوده و بهره گیری از موقعیت ژئوپولتیکی و ترانزیتی کشور مورد توجه قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دولت شهید رئیسی فضای کشور را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کرد  تقویت هسته‌های درون‌زا و بهبود وضعیت کشور در منطقه از دیگر اقداماتی بود که در راستای آن اقداماتی انجام داده و نتایجی نیز به ثمر رسیده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: قطعاً دوری از مسیر و ریل‌گذاری دولت شهید رئیسی برای مردمی که امیدوار به گشایش‌هایی بودند که در این چند سال زمینه‌های آن فراهم شد، سخت خواهد بود و برای این مردم سختی‌هایی را ایجاد خواهد کرد و مسیر کشور را از عدالت دور می‌کند.

حیدری‌منش ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در صحنه و انتخاب یک رئیس جمهور مبتنی بر رویکرد خدمت به مردم و در کنار مردم بودن شاهد رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رویکردهایی باشیم که در دولت شهید رئیسی تعریف شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از