حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران
فرمانده سپاه استان تهران خبر داد:

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ششمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با معرفی محورهای تولید آثار و مشارکت متخصصان و فعالان این حوزه در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فناوری پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: پس از برگزاری پنج دوره موفق رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، ششمین دوره این رویداد در استان تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دومین دوره رویداد شهرستانی تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو بخش موبایلی و تخصصی و با حضور شرکت‌کنندگان فعال در این حوزه‌ها در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: دوره‌های شهرستانی از ۱۵ تا ۳۰ آبان‌ماه همراه با ارائه فناوری‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی هوش مصنوعی برگزار شده و آثار منتخب هر بخش برای رویداد استانی انتخاب می‌شوند.

ولی‌زاده از برگزاری ششمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران در روزهای چهارشنبه تا جمعه (هفتم تا نهم) آذرماه ۱۴۰۳ خبر و ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد کشف و شناسایی استعدادها و بسترسازی برای رشد، شکوفایی و بارورسازی آنها است.

وی تصریح کرد: در برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در بین دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر افراد توانمندی هستیم که می‌توان ظرفیت‌های آن‌ها را در تولید محتوای تأثیرگذار و ارزشمند در جبهه انقلاب اسلامی به کار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: استمرار برگزاری دوره‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و قضاوت و داوری آثار شرکت‌کنندگان در مرحله‌های شهرستانی، استانی و کشوری فضای رقابتی سالم و جدی را در بین فعالان این عرصه ایجاد کرده و گواه این امر، افزایش آمار شرکت‌کنندگان و علاقمندان و ارتقاء کیفیت تولیدات است.

ولی‌زاده تصریح کرد: رویداد تولید محتوای بسیج در حکم مانوری منسجم در حوزه فضای مجازی است که محصول و ثمره آن کیفی‌سازی تولیدات فعالان این عرصه و ارائه محصولاتی فاخر به عنوان مشتی از نمونه خروار بازوان فکری توانمند بسیج در تولید آثار در تراز باورهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کشف و شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان در بستر برگزاری رویدادهایی اینچنین، زمینه‌ساز جذب ایده‌های بکر و خلاقانه بوده و سازماندهی آن‌ها می‌تواند در ایجاد موجی تازه و نو از اندیشه‌ها و ابتکارات برای تولید محتوا در فضای مجازی بسیار اثرگذار باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از