حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیر گروه جهادی شهید باکری:

برقراری عدالت اجتماعی از برکات انقلاب است

برقراری عدالت اجتماعی از برکات انقلاب است

مدیر گروه جهادی شهید باکری گفت: برقراری عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت در دورترین نقاط کشور یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است.

بهروز نوری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «تهران نیوز»، اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت در دورترین نقاط کشور یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی و از تأکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی برای ازبین بردن فاصله طبقاتی نیز به اجرای دولت اجتماعی تأکید داشتند.

نوری بیان داشت: از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق محروم می‌توان به اجرای عملیات جاده‌سازی، ساخت پل، فراهم نمودن امکانات شهری، خانه بهداشت، بازسازی مدارس، آبرسانی، لوله‌کشی بهداشتی و وام روستائیان برای ساخت خانه اشاره نمود.

وی افزود: گروه جهادی شهید باکری شهرستان پاکدشت باتوجه به نیازهای منطقه که مهاجرپذیر بوده و نیز قشر آسیب‌پذیر را در حاشیه خود جای داده است، در این محدوده خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر گروه جهادی شهید باکری گفت: حاشیه و کوره‌پزخانه‌های شهرستان تحت پوشش گروه جهادی شهید باکری می‌باشند؛ در زمان کرونا باتوجه به اینکه تعطیلی مدارس و از دست‌دادن بسیاری از شغل‌ها را شاهد بودیم، گروه جهادی شهید باکری برخود لازم دانست با تشکیل کلاس‌های تقویتی مانع از عقب‌ماندگی دانش‌آموزان در فراگیری دروس شده و دانش‌آموزان کوره‌پزخانه از همان ابتدا تحت پوشش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برای این دانش‌آموزان زنگ تفریح نیز در نظر گرفته شده بود و در این فرصت به این عزیزان تغذیه مناسب داده می‌شد.

نوری خاطرنشان کرد: کلاس‌های تقویتی مختلفی اعم از ریاضی، فیزیک و شیمی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا به سبب فقر از نعمت درس محروم نشوند.

وی افزود: باتوجه به شرایط یاد شده دوران کرونا و ازبین‌رفتن شغل برخی از خانواده‌ها، بسته‌های معیشتی نیز تهیه شد و در اختیار این عزیزان قرار گرفت که این کمک‌ها در حال حاضر نیز انجام می‌شود.

نوری عنوان کرد: بحث آبرسانی با تانکر به کوره‌پزخانه‌ها نیز از خدمات همیشگی گروه جهادی شهید باکری است و سعی داریم زندگی آبرومندی برای این عزیزان فراهم کنیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از