حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

تداوم اجرای نهضت آسفالت در معابر ری

تداوم اجرای نهضت آسفالت در معابر ری

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: در راستای تداوم نهضت آسفالت علاوه بر اجرای روکش آسفالت در بیش از ۲۶۰ معبر، ارائه خدمات راستای بهینه‌سازی آسفالت معابر اصلی و فرعی در حال انجام است.

رضا شنگی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: پروژه‌های متعددی طی یک سال اخیر در حوزه جغرافیایی شهرداری منطقه ۲۰ تهران در محدوده شهر ری آغاز شده که برخی از آن‌ها به اتمام رسیده و برخی دیگر در حال انجام است.

وی بیان کرد: در کنار تکمیل حفاری به منظور توسعه و احداث خطوط مترو به عنوان یکی از نیازها و اولویت‌های مهم مردم ری، با توجه به مطالبات شهروندان در خصوص توسعه فضاهای ورزشی، قریب به ۱۲ هزار مترمربع زمین چمن مصنوعی نصب و یا تعویض شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: کاهش ۷ کیلومتری فاصله سفر با ایجاد دسترسی محله عظیم‌آباد، نصب تجهیزات ایمنی، گاردریل، علائم ترافیکی، اجرای علائم افقی و حفاظ‌های ایمنی و پیاده‌روسازی بخش دیگری از فعالیت‌های صورت گرفته است.

شنگی با اشاره به راه‌اندازی مرکز توانمندسازی سالمندان، تأکید کرد: در راستای بهسازی بقاع متبرکه اقداماتی در زمینه آسفالت مسیر دسترسی و دیوارکشی مسیر و محوطه امامزادگان مدفون در ری انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر اجرای جدول‌بندی به طول ۴۰ هزار متر، در راستای اصلاح هندسی مسیر و رفع نقاط پرحادثه، چندین نقطه پرتصادف در سطح معابر و خیابان‌های شهر ری اصلاح شده و رضایت مردم را به همراه داشته است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران ادامه داد: با توجه به اینکه اصلاح و بهینه‌سازی آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر اصلی همواره یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم است، به همین منظور اجرای روکش آسفالت بیش از ۲۶۰ معبر انجام شده است.

شنگی با اشاره به زیرسازی، پیاده‌روسازی و همچنین جدول‌گذاری معبرهایی که در مناطق صنعتی تا پیش از این خاکی و نامناسب بوده‌اند، گفت: شهرداری با اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس نیازهای زیرساختی و همچنین مطالبات مردمی، پروژه‌ها و اقدامات متعددی را در بخش‌های گوناگون در حال انجام دارد که با بهره‌برداری از آن‌ها، شاخصه‌های خدماتی و عمرانی ارتقاء خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از