حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خبر داد:

انهدام باند ۱۰ نفره شرکت هرمی در ملارد

انهدام باند ۱۰ نفره شرکت هرمی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۱۰ نفر اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از خبرگزاری پلیس، کیانوش نورمحمدی با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت وآمد مشکوک عده‌ای جوان در یکی از مناطق شهری ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با اخذ دستور قضائی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد وارد منزل مورد نظر شده و ۱۰ نفر از اعضاء یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و تعدادی دفاتر آموزشی و چند عدد گوشی از آنان کشف شد.

۱۰۰ معتاد متجاهر در طرح آرامش رباط کریم جمع‌آوری شدند

 تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر در رباط کریم اقدام کردند.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن‌خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند را جمع‌آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در کمپ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۰۰ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب از سطح شهرستان رباط کریم جمع‌آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از