حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام جمعه شهرستان شهریار:

ترور شهید هنیه خطای راهبردی صهیونیست‌ها بود

ترور شهید هنیه خطای راهبردی صهیونیست‌ها بود

امام جمعه شهرستان شهریار، ترور شهید هنیه را خطای راهبردی رژیم صهیونیستی خواند و گفت: جبهه مقاومت نمی‌گذارد خون شهیدان پایمال شود و صهیونیست‌ها باید منتظر تاوان و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای برای جنایت خود باشند.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن رئیس دفتر جنبش اسلامی حماس، اظهار کرد: غریق برای نجات خود دست به هر کاری می‌زند، شهادت اسماعیل هنیه نشان می‌دهد پایان عمر رژیم جعلی، نامشروع و جنایتکار صهیونیستی نزدیک شده است.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم خون شهیدان مقاومت پایمال شود و انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به این جنایت رژیم جعلی صهیونیستی جواب قاطع، سخت و کوبنده‌ای خواهد داد.

امام جمعه شهرستان شهریار تأکید کرد: صهیونیست‌ها با شهادت شهید هنیه خطر و ریسک بزرگی انجام داده‌اند و با عبور از خط قرمز حزب‌الله و ایران باید منتظر جواب پشیمان‌کننده‌ای از سوی جبهه مقاومت در قبال این اقدام خود باشند.

حجت‌الاسلام حسینی نوری از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و ترور رئیس دفتر سیاسی حماس به عنوان خطای راهبردی رژیم صهیونیستی یاد و خاطرنشان کرد: لبنان، عراق، یمن و ایران ترور و شهادت مجاهد بزرگ حماس را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت در سراسر منطقه باید به داشتن قهرمانان بزرگی همچون شهیدان حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و اسماعیل هنیه که همگی رهبران جبهه مقاومت هستند، بر خود بالیده و افتخار کنند.

امام جمعه شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی، افزود: جمهوری اسلامی ایران  در مقابل ظلم ظالمانه صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش که در این جنایات مستقیم ورود پیدا کرده‌اند و آمریکا که در آنها نقش‌آفرینی می‌کند، جواب قاطعی می‌دهد‌.

حجت‌الاسلام حسینی نوری اظهار کرد: دشمن بداند مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا واهمه‌ای از این جنایات ندارند و خون این شهدا چراغ راهی برای آنها است، ترور اسماعیل هنیه در کشور ایران مصداق نقض آشکار مقررات بین‌المللی بوده و جنایتکاران بدانند این اقدام بی‌جواب نمی‌ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از