حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شهردار کهریزک خبر داد:

افتتاح ۸ زمین چمن مصنوعی در کهریزک

افتتاح ۸ زمین چمن مصنوعی در کهریزک

شهردار کهریزک گفت: در هفته دولت امسال و در کنار بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی، هشت زمین چمن مصنوعی افتتاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حسین کلهر عصر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی کهریزک به مناسبت هفته دولت، اظهار کر‌د: مردم کهریزک بار انباشت مشکلاتی مانند سایت زباله آرادکوه، معتادان متجاهر و مسائل ناشی از تردد مردم تهران به آرامستان بهشت زهرا (س) را به دوش می‌کشند که این مسائل مشکلاتی مانند آلودگی‌های زیست محیطی و معضلات ترافیکی را برای مردم منطقه رقم می‌زند.

وی با اشاره با تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۱۹ پروژه عمرانی طی سال جاری در کهریزک‌، خاطرنشان کرد: با توجه به منفصل بودن شهر کهریزک، عدالت‌محوری در ارائه خدمات به مردم را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار کهریزک تأکید کرد: در راستای اصل عدالت‌محوری و با توجه به کمبود فضاها و سرانه‌های ورزشی، در هشت منطقه زمین‌های چمن مصنوعی با اعتبار ۵ میلیارد تومان احداث شده است.

کلهر با اشاره به کلنگ‌زنی فرهنگسرای کهریزک با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، تصریح کرد: طی ۲۰ روز آینده پیمانکار روند اجرای پروژه را آغاز می‌کند و در تلاشیم در بازه زمانی یک ساله اجرایی شده و به بهره‌برداری برسد.

وی احداث سالن کشتی و ورزش‌های رزمی را از دیگر پروژه‌های ورزشی در شهر کهریزک برشمرد و افزود: در حالی طی سال‌های گذشته اعتبارات شهرداری کهریزک قابل توجه نبود که این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۵۶۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

شهردار کهریزک ادامه داد: سهم منابع اعتباری شهرداری در سال ۱۴۰۳ با افزایش یکصد میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته دیده شده و امید است با تحقق درآمدها در حوزه‌های مختلف شاهد تحقق این مهم بوده و بستر برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان فراهم شود.

کلهر بیان کرد: ۱۹ درصد منابع بودجه‌ای شهرداری کهریزک از منابع دولتی، مالیات و اعتبارات ارزش افزوده تأمین و ۸۱ درصد دیگر از منابع درآمدی در شهر کهریزک محقق می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از