حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دماوند

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دماوند

فرماندار دماوند از اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دماوند خبر داد و گفت: اعتبارات دماوند در سال ۱۴۰۳ نیز رشد ۹۰ درصدی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، رضا طاهرخانی ظهر امروز در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دماوند به بررسی و تحلیل اعتبارات اختصاص‌یافته به این شهرستان پرداخت.

وی اظهار داشت: تاکنون 140 میلیارد تومان اعتبار استانی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند اختصاص یافته و این میزان تا پایان سال نیز مجدداً افزایش خواهد داشت؛ علاوه بر این، اعتبارات ملی نیز برای پروژه‌های شهرستان جذب شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به طور جداگانه از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری شده است، به طوری که برخی از این اعتبارات تخصیص یافته و بقیه در حال پیگیری است.

طاهرخانی با اشاره به رشد اعتباری استان تهران در سال 1403 گفت: رشد اعتباری استان تهران 35 درصد بوده و شهرستان دماوند از این سهمیه با رشد بالای 90 درصد بهره‌مند شده است؛ این دستاورد مهم با حمایت‌های استاندار تحقق یافته و جای قدردانی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیشترین سهم اعتبارات به ادارات جهاد کشاورزی و راهداری شهرستان دماوند اختصاص یافته است که نشان‌دهنده توجه ویژه به این بخش‌ها و اهمیت توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌سازی در منطقه است و این گامی مهم در جهت برنامه‌ریزی و تخصیص بهینه اعتبارات برای توسعه و پیشرفت شهرستان دماوند به شمار می‌آید.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از