حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

آمادگی ۳۳۲ مدرسه در اسلامشهر برای حضور دانش‌آموزان

آمادگی ۳۳۲ مدرسه در اسلامشهر برای حضور دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: برای استقبال از سال تحصیلی جدید تعداد ۳۳۲ مدرسه دولتی و غیردولتی برای استقبال و پذیرش از دانش‌آموزان آماده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اکبر قنبری در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس اسلامشهر اظهار داشت: با تلاش و کوشش مجموعه همکاران ستادی و مدیران و عوامل اجرایی مدارس تعداد ۳۳۲ مدرسه در قالب ۳۳۴۷ کلاس درس برای حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در سطح اسلامشهر، آماده شده است.

وی افزود: خوشبختانه در طی دو سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته و به همت همه عوامل مدیریت و اجرایی در مجموعه آموزش و پرورش موفقیت‌های بسیاری کسب شده و در عرصه‌های مختلف اسلامشهر، جزو رتبه‌های برتر استانی و کشوری شناخته شده است.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان اسلامشهر، با اشاره به کسب ۴۸ رتبه برتر ورزشی استانی و کشوری، بیان کرد: کسب رتبه اول در مستندسازی املاک و مستغلات آموزش و پرورش، کسب رتبه برتر کیفیت‌بخشی مدارس، کسب رتبه برتر در ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه، بخشی از موفقیت‌های این منطقه می‌توان برشمرد که تاکنون به‌دست‌آمده است.

تربیت توحیدی در آموزش برترین کارهاست

در ادامه حجت‌الاسلام صفری امام‌ جمعه شهر احمدآباد مستوفی هم طی سخنانی اظهار داشت: نقش معلم و مدیر در حاکمیت امروز جمهوری اسلامی بسیار مهم است، من و شما مدیران مفتخریم برای این نظام سرباز تربیت کنیم.

وی افزود: برای عمل کردن به وظیفه خطیر تربیتی خود، باید تربیت توحیدی را در رأس امور آموزش قرار دهیم که این نگاه بالاترین و بافضیلت‌ترین کارهاست.

امام‌ جمعه احمدآباد مستوفی بیان کرد: امیدوارم امسال منتهی به ظهور شود و بتوانیم سربازان را با محوریت مهدویت تربیت و در نظم نوین اسلامی که در دنیا در حال تحقق است، نقش داشته باشیم.

گفتنی است این جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس اسلامشهر با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء و فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولان شهرستانی و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی اسلامشهر در سالن خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از