حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
«تهران نیوز» گزارش می‌دهد؛

افتتاح 8 پروژه در شهرستان شهریار

افتتاح 8 پروژه در شهرستان شهریار

با حضور استاندار تهران، هفت پروژه عمرانی، آموزشی و ورزشی در شهرستان شهریار افتتاح و یک پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی شد تا برای خدمت‌رسانی در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»،

 صبح امروز سه‌شنبه علیرضا فخاری و هیئت همراه با حضور در شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران، در آئین بهره‌برداری از مدارس ۱۴ کلاسه شهید سجاد عفتی و شهید محمد آژند، ایستگاه آتش‌نشانی محمدآباد، افتتاح سالن ورزشی شهید علی مرادی و درمانگاه شبانه‌روزی شهروند، آیین کلنگ‌زنی هنرستان خیرساز ۱۶ کلاسه نصیرآباد و چندین پروژه دیگر حضور پیدا کردند.

استاندار تهران و هیات همراه در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای شهرک وائین با نثار گل و قرائت فاتحه‌ای به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مدارس ۱۴ کلاسه شهید سجاد عفتی و شهید محمد آژند

مدرسه شهید آژند با زیربنای یک‌هزار و ۶۵۰ مترمربع، دومین مدرسه‌ای است که در سال جاری با اعتبارات دولتی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان توسط شهرداری شهریار در بازه زمانی ۱۵ ماه و در دو طبقه شامل ۱۴ کلاس، نمازخانه، سالن چندمنظوره و ..‌. تکمیل و با هدف افزایش سرانه آموزشی و برای آموزش دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسیده است.

مدرسه ۱۴ کلاسه شهید سجاد عفتی در قطعه سوم شهرک وائین با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی و زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع، سومین مدرسه ساخته شده در سال جاری است که در دو طبقه به بهره‌برداری رسید و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

با توجه به اهمیت ایجاد فضاهای آموزشی متناسب با  با هدف کسب فضائل اخلاقی و یادگیری علوم برای دانش‌آموزان توسط شهرداری شهریار و با کمک یکی از خیرین بزرگ مدرسه‌ساز در استان انجام شد.

افتتاح 8 پروژه در شهرستان شهریار

افتتاح ساختمان آتش‌نشانی محمدآباد شهریار

هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی واقع در شهریار ایستگاه محمدآباد است که با زیربنای ۵۲۰ مترمربع در عباس‌آباد شهریار که منطقه حیاتی بین شهر است، جهت خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه عمرانی با خرید تجهیزات و ماشین آلات توسط شهرداری شهریار با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

طبق هدف‌گذاری شهرداری شهریار تکمیل پروژه‌های قدیمی طبق برنامه‌ریزی، هر ماه یک پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود.

افتتاح سالن ورزشی شهید علی مرادی در شهرک مصطفی خمینی 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز، سالن ورزشی شهید علی مرادی با حضور استاندار تهران در شهرک مصطفی خمینی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان و با مساحت تقریبی یک‌هزار و ۶۵۶ مترمربع با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان به بهره‌برداری رسید.

همچنین درمانگاه شبانه‌روزی شهروند با مساحت تقریبی یک‌هزار مترمربع و با زیربنای ۳۹۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به ‌عنوان اولین درمانگاه مجهز در شهر صباشهر افتتاح شد.

سالن ورزشی شهدای خدمت به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۳۷۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر۴۴۰ میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به جوانان صباشهر افتتاح شد.

افتتاح 8 پروژه در شهرستان شهریار

هنرستان خیرساز ۱۶ کلاسه نصیرآباد باغستان کلنگ‌زنی شد

آیین کلنگ‌زنی هنرستان خیرساز ۱۶ کلاسه نصیرآباد باغستان با حضور علیرضا فخاری، در شهرستان شهریار در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و در دو طبقه احداث خواهد شد.

همچنین در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌ها، مدرسه ۱۶ کلاسه موقوفه میرزا احمدخان در باغستان در زمینی به مساحت ۳ هزار و۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ورزشگاه اتحاد باغستان با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به همت شهرداری و شورای شهر باغستان  به بهره‌برداری رسید. این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با گنجایش هزار نفری مجهز به رختکن، اتاق داور، مجموعه مدیریت، سرویس بهداشتی، پارکینگ و... می‌باشد‌.

گفتنی است شهرستان شهریار در حال حاضر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر، شاهدشهر می‌باشد و از لحاظ مختصات جغرافیائی در غرب استان تهران قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از