حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
فرماندار پاکدشت خبر داد:

۱۷۰ شعبه اخذ رای ویژه انتخابات در پاکدشت

۱۷۰ شعبه اخذ رای ویژه انتخابات در پاکدشت

فرماندار پاکدشت با اشاره به میزان شعب اخذ رای ثابت گفت: ۱۷۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پاکدشت فعال می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، دومین جلسه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به ریاست فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات، آخوندی معاون سیاسی فرمانداری و دیگر اعضا به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص شعب اخذ رای در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پاکدشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش اظهارداشت: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته، آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال وجود دارد.

کارخانه افزود: کمیته‌های ستاد انتخابات در این حوزه انتخابیه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و جلسه‌های هماهنگی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های اولیه، انتخابات هشتم تیرماه در ۱۷۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برگزار خواهد شد که از این تعداد ،۳۹ شعبه به بخش روستایی و ۱۳۱ شعبه به حوزه شهری اختصاص یافته است و ۴ شعبه نیز به صورت سیار نسبت به اخذ رای اقدام می‌کند.

انتخابات یک اصل مهم در جمهوری اسلامی ایران است

 دومین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات به ریاست علی اصغر مونسان بخشدار شریف‌آباد و با حضور ایرج گودرزی راد شهردار، اعضای شورای شهر و اعضای جلسه به میزبانی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه بخشدار شریف‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی سید شهدای خدمت و همراهان شهیدش با برشمردن سجایا و ویژگی‌های خادم الرضا، ایشان را نمونه بارز مرد جهادی ،انقلابی و مردمی برشمرد.

مونسان در ادامه با تقدیر از خدمات شهرداری و شورای اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال گذشته، بر همکاری بیشتر باتوجه به زمان اندکی که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه تاکید و اظهار داشت: انتخابات یک اصل مهم در جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست براساس ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری همکاری و تعامل بیش از پیش داشته باشند و حضور موثر شهرداری شریف‌آباد برای برگزاری انتخابات ضروری است.

وی در ادامه افزود: از ۳۵ شعبه اخذرای در بخش شریف‌آباد ۱۰شعبه اخذ رای در مدارس و مساجد شهر شریف‌آباد مستقر می‌باشد که در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه آرای مردم را اخذ می‌کند که همکاری شهرداری برای هماهنگی در راستای تامین تاکسی‌های شعب، آماده‌سازی وسایل سرمایشی، تامین روشنایی معابری که شعبه اخد رای می‌باشد و دیگر امکاناتی در شعب اخذ رای و این حوزه انتخاباتی که می‌تواند مسیر تسهیل‌گری خوبی را شکل دهد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از