حالت تاریک
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره):

چشم‌انداز مجمع بسیج حل مشکلات منطقه است

چشم‌انداز مجمع بسیج حل مشکلات منطقه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) گفت: هدف از تشکیل جلسات مجمع بسیج ایجاد پایه‌ای برای تشکیل کارگروهای تخصصی و احصاء مشکلات منطقه با تمرکز بر شعار سال با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، علی‌اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) در اولین جلسه مجمع بسیج ناحیه باقرشهر با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات مجمع بسیج اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه ارتقاء اخوت و همدلی، پایه‌ای برای تشکیل کارگروهای تخصصی و احصاء نظام مسائل و مشکلات منطقه و ارائه راهکار برای حل آن‌ها با تمرکز بر شعار سال با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از اختلاف و ارتقاء همدلی و ایجاد فضای مطالبه‌گری از مسئولان بیان داشت: تلاش ما ایجاد فضائی آرام و به دور از تنش‌های مختلف برای شناسائی صحیح نقاط ضعف و خلأهای موجود است که به‌طور مستقیم با زندگی مردم در ارتباط بوده و می‌بایستی بر حسب اولویت به آن رسیدگی شود.

سید هاشم حسینی رئیس مجمع بسیج ناحیه حضرت روح‌الله در جریان برگزاری اولین جلسه مجمع بسیج این ناحیه در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما قصد داریم به‌طور متوسط و در هر فصل یک بار، جلساتی را با اقشار مختلف مردم برگزار کنیم و اولين جلسه به مناسبت روز ملی شوراها با حضور شوراهای شهر، روستا و بخش برگزار شد.

وی افزود: به دلیل استفاده بهتر از نظرات اعضاء شوراها مقرر شد در هفته‌های آینده جلسات را به صورت بخشی ادامه داده و تا پایان اردیبهشت با همه اعضاء جلسات تخصصی‌ به صورت بارش افکار جهت احصاء نظام مسائل را داشته باشیم.

این مسئول ضمن اشاره به این نکته که هدف نهائی جلسه بررسی شیوه اجرائی نمودن شعار سال جدید (جهش تولید با مشارکت مردم) است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان خردادماه راهکارهای کاملاً عملیاتی با قابلیت اجرائی سهل و آسان برای تحقق شعار سال تهیه شود.

در ادامه بخشداران بخش‌های تابعه و تعدادی از مدعوین نیز در مورد دستور جلسه مطالب خود را بیان کرده و در پایان جلسه نیز از کلیه اعضاء با اهداء لوح تقدیر به دست فرمانده سپاه ناحیه تقدیر شد.

گفتنی است اولین جلسه مجمع بسیج ناحیه باقرشهر شامگاه امروز و با حضور شهیری فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، حسینی رئیس مجمع بسیج این ناحیه، بخشداران، رؤسا و اعضاء شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و بخش‌های تابعه شامل کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو برگزار گردید‌.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از