حالت تاریک
یکشنبه, 15 مهر 1403
پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پایانه تاکسیرانی اندیشه
شهردار اندیشه خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پایانه تاکسیرانی اندیشه

شهردار اندیشه از پیشرفت عمرانی ۵۰ درصدی پروژه پایانه تاکسیرانی این شهر خبر داد و گفت: پروژه پیش از برنامه زمان‌بندی در حال اجرا بوده و سرعت اجرایی کردن آن رضایت‌بخش است.

بهروز کاویانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار داشت: پروژه بزرگ احداث پایانه تاکسیرانی شهر اندیشه با توجه به وجود دغدغه‌مندی و مطالبه مردمی و همچنین نیاز شهر به زیرساخت‌های لازم، از فروردین سال ۱۴۰۲ با تامین اعتبار کلید خورده است.

وی بیان کرد: این پروژه که در مساحت ۲۳ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در حال احداث است، با پیشرفت ۵۰ درصدی همراه بوده و در فاز نخست با زیربنای ۲ هزار مترمربع تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اندیشه عنوان کرد: احداث این پایانه از پروژه‌های بسیار متفاوت عمرانی در غرب استان تهران است که با سرعت بسیار خوبی پیش رفته و پیش از برنامه زمان‌بندی ساخت و حدانتظار ما به بهره‌برداری خواهد رسید.

کاویانی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل سرعت‌بخش این است که پروژه دارای خط ویژه فوریت‌های اختصاصی مانند اورژانس و آتش‌نشانی بوده و از این‌رو تلاش شهرداری این است که پایانه پیش از موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین یکی از مواردی که در طرح این پروژه اهمیت بالایی داشته این است که با احداث این پایانه ازدحام و ترافیک سنگین از محورهای مختلف و شریان‌های اصلی و فرعی شهر اندیشه برداشته شده و با تمرکز وسایل حمل و نقل مختلف در یک نقده، مردم دسترسی بسیار خوبی برای دریافت خدمات دارند.

شهردار اندیشه تصریح کرد: تلاش شهرداری و ارگان‌های مرتبط ایفای نقش فعال در تکمیل این پروژه و سرعت بخشیدن به روند اجرا و تکمیل آن است، تا مردم از خدمات این پایانه تاکسیرانی برخوردار شوند.

کاویانی اظهار کرد: این پایانه که احداث آن از سال گذشته آغاز شده، دارای هفت خط با ظرفیت ۳۰ تاکسی است و موجب می‌شود مشکلات حمل و نقل مرتفع و شهروندان شهرهای مجاور نیز از این پایانه بهره‌مند شوند.

انتها خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از