حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

پاسخ ایران معادله جدیدی در منطقه رقم زد

پاسخ ایران معادله جدیدی در منطقه رقم زد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایتگری رژیم صهیونیستی، معادله جدیدی را در منطقه رقم زده است.


غلامحسین رضوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی، این خبیثان کشتار بسیار وسیعی را انجام داده و همواره مدعیان حقوق بشر و وانمودکنندگان نگران صلح جهانی تنها تماشاچی بوده‌اند.

وی عنوان کرد: مدعیان حقوق بشر در همه ادوار به بهانه اینکه دولت جعلی صهیونیستی حق دفاع از امنیت خود را دارد، از کشتارهای صهیونیست‌ها دفاع کرده‌اند و در مقابل هنگام دفاع مشروع ستم‌دیدگان، به بهانه به خطر افتادن صلح جهانی رعایت نشدن موازین حقوق بشر، طرف صاحب حق دفاع مشروع را محکوم کرده‌اند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در همه این سال‌ها کشورهای حامی رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین حقوق بشر به عناوین مختلف و با استفاده از تسلط مطلق بر رسانه‌های جمعی به نفع ظالم و به ضرر مظلوم فضاسازی کرده‌اند. 

رضوانی تصریح کرد: در چهار نبردی که کشورهای عربی به دفاع  از مردم مظلوم فلسطین برخاستند، با حمایت‌های همه،جانبه کشورهای غربی به‌خصوص آمریکا و انگلیس از صهیونیست‌ها، شکست را بر این کشورها  تحمیل کردند. 

وی ادامه داد: کشتارهای بسیار وسیع مردم فلسطین و سایر آتش‌افروزی‌ها رژیم جعلی صهیونیستی همواره با سکوت و حتی حمایت مجامع بین‌المللی همراه بوده و در حالی گه‌گاهی به صورت نمادی وانمود به نگرانی در افزایش تنش‌ها می‌کردند، اما برنامه آنها این بود که هیچ مانعی بر سر راه ترور، خشونت و کشتار دسته‌جمعی از سوی صهیونیست‌ها نباشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه خشونت‌های صهیونیست‌ها با دفاع مشروع از سوی سایر کشورها مواجه شود، در آن صورت با دلایلی همچون افزایش به خطر افتادن صلح جهانی و حقوق بشر به نفع این رژیم جعلی مداخله می‌کنند. 

رضوانی گفت: پس از اولین شکست مفتضحانه تحمیل شده به رژیم صهیونیستی از سوی لبنان و پیروزی حزب‌الله و حرکات آزادی‌بخش فلسطینی‌ها، کشورهای مدافع حقوق بشر به تکاپو افتادند. 

 وی بیان کرد: افزایش قدرت مقاومت و حامیان فلسطین پذیرش معادلات جدید از سوی صهیونیست‌ها را به دنبال داشت و در نهایت در جریان عملیات طوفان الاقصی آن‌ها متحمل شکست بسیار بزرگی شدند، به نحوی که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی منتفی و جهان متوجه نقاط ضعف آن شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشبیه رژیم جعلی صهیونیستی به لانه عنکبوت از سوی سید حسن نصرالله برای دنیا روشن شده است، تأکید کرد: صهیونیست‌ها که جمهوری اسلامی ایران را مدافع فلسطین می‌دانند، همواره به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند.

رضوانی تصریح کرد: نتیجه تعرض این رژیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دفاع به حق و مشروع ایران بر اساس موازین بین‌المللی و سازمان ملل بود. 

وی به صف‌آرایی مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل پاسخ ایران به این رژیم اشاره و عنوان کرد: آنها به دنبال نادیده گرفتن حق مشروع جمهوری اسلامی ایران به بهانه نگرانی در ایجاد افزایش تنش‌ها بودند، اما صهیونیست‌ها با اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران پاسخی دریافت کردند که نه خود و نه حامیانشان تصورش را نمی‌کردند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در پاسخ جمهوری اسلامی ایران، صهیونیست‌ها به لحاظ سیاسی، اقتدار فوق‌العاده نظامی و رعایت مسائل  استراتژیک ایران شکستی را متحمل شدند که منجر به حاکمیت معادله جدیدی شد. 

رضوانی ادامه داد: آنان به این باور رسیدند که چنانچه دوباره فکر تعدی به ایران و عبور از خطوط قرمز این کشور را داشته باشند، پاسخ شدیدتری دریافت خواهند کرد‌. 

وی اظهار کرد: بر این باورم آنچه از این پس مشاهده خواهد شد، تحمیل این معادله جدید بر نظام حاکم بر منطقه خواهد بود، به نحوی که حامیان رژیم صهیونیستی ناگزیر به پذیرش این معادله خواهند بود. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی خواهد پذیرفت که باید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند، در غیر اینصورت دچار مصیبت‌های بسیار سنگین‌تری خواهد شد، از این‌رو آنان بر اساس محاسبه عقلانی خود به این نتیجه رسیده‌اند که بیش از این نباید خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و مقاومت فلسطین را نادیده بگیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از