حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون امور فرهنگی آستان عبدالعظیم(ع) خبر داد:

ویژه‌برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی برای جاماندگان اربعین

ویژه‌برنامه‌های حرم عبدالعظیم حسنی برای جاماندگان اربعین

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: در آستان مقدس در روز اربعین حسینی در خدمت راهپیمایان جاماندگان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام محسن عرفاتی در نشست ستاد مردمی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که در سالن شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم از اینکه امسال هم توفیق یافتم تا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خدمت جاماندگان اربعین حسینی باشم. 

وی افزود: زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در شهر ری ثواب زیارت حضرت سیدالشهداء(ع) را دارد؛ ما هم در آستان مقدس در روز اربعین حسینی در خدمت راهپیمایان جاماندگان هستیم، هر چند باید بگویم که ما در سال گذشته از شب اربعین حسینی در خدمت دل‌شیفتگان حسینی بودیم. 

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) یادآور شد: ما در حرم مطهر برای میزبانی مشکلی نداریم و طوری تدبیر شده است که عبور و مرور عاشقان حسینی با مشکلی روبرو نشود و با سهولت انجام شود و خدمات‌رسانی به آنان در حد مطلوب انجام شود.

در پایان این نشست، نمایندگان اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، شرکت مترو، اتوبوسرانی وتاکسیرانی تهران، سازمان اطلاعات سپاه، شورای هماهنگی تبلیغات، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت توزیع برق تهران، قرارگاه جهادی جنوب غرب تهران، سازمان آب و فاضلاب، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، راهور، فاتب، استانداری و فرمانداری تهران و... نقطه نظرات خود را در جهت خدمت‌رسانی به عاشقان حسینی در مراسم جاماندگان در تهران اعلام کردند. 

منبع: تهران پرس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از