حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
وظیفه نسل جدید پیمودن راه شهدا است
مادر شهید پورجعفری:

وظیفه نسل جدید پیمودن راه شهدا است

مادر شهید پورجعفری گفت: برادر و فرزند من و تمام شهیدان، با غیرت و تعصب پا به میدان نبرد علیه باطل گذاشتند و امروز وظیفه نسل جدید جامعه و جوانان است که از رشادت‌های شهیدان دفاع و راه شهدا را ادامه دهند.

خورشید حیدری‌زاده‌ در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، بیان کرد: ساکن قم بودیم که خداوند محمد را به ما هدیه داد و از ابتدای نوجوانی به بسیج و مسجد علاقه خاصی داشت و با عضویت بسیجی به منطقه رفت.

وی عنوان کرد: محمد در زمان اعزام به خط مقدم ۲۷ سال سن داشته و مجرد بود و احساس تکلیف کرده بود که برای دفاع از دین و میهن اسلامی باید به خط مقدم رفته و رویاروی دشمن متجاوز ایستادگی کند.

مادر شهید پورجعفری اظهار داشت: فرزند شهیدم سرانجام به آرزوی خود رسید و در پانزدهم فروردین سال ۱۳۶۱ و در عملیات فتح‌المبین در منطقه دشت عباس به شهادت رسید.

حیدری‌زاده افزود: در وصیت‌نامه پسر شهیدم آمده که «خدایا تو شاهد باش که من فقط به خاطر پاسداری از دین مقدس تو به جبهه آمدم تا شاید راه نجات برای روز آخرتم باشد و برای یاری اسلام عزیز وضو شهادت می‌گیرم اگر توفیق شهادت یافتم آنچنان که رضای تو و رسول (ص) است در مورد من اقدام فرما».

وی خاطرنشان کرد: برادرم در شهرری به دنیا آمد و مانند فرزندم بسیجی بود، اما در سن پائین‌تر و ۱۵ سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و او نیز از شهد گوارای شهادت نوشید.

مادر شهید پورجعفری گفت: برادرم نیز مجرد بود و در عملیات والفجر و در منطقه پنجوین به فیض شهادت نائل آمد، اخلاق برادرم حتی با سن کمی که داشت زبانزد اطرافیان و آشنایان بود و درک بیش‌تر و بالاتری نسبت به سن خود داشت و با اصرار زیاد به جبهه رفت.

حیدری‌زاده بیان کرد: برادر و فرزند من و تمام شهیدان سرفراز ایران اسلامی، با غیرت و تعصب پا به میدان نبرد علیه باطل گذاشتند و امروز وظیفه نسل جدید جامعه و جوانان است که از رشادت‌های شهیدان دفاع و راه شهدا را ادامه دهند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از