حالت تاریک
جمعه, 20 مهر 1403
وحدت مسلمانان کابوس دشمنان است
امام جمعه دماوند:

وحدت مسلمانان کابوس دشمنان است

امام جمعه دماوند گفت: امروز مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا از وحدت مسلمین در ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن هراسان و عصبانی‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان دماوند با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع)، اظهار کرد: وظیفه دینی و اسلامی ما در این روزها این است که به برادران و خواهران شیعه و سنی خود در لبنان و فلسطین کمک کنیم و پشتیبان آنان باشیم.

وی گفت: اگر جبهه حق را یاری نکنیم، ذلیل خواهیم شد، این سنت الهی است، اگر ۲ میلیارد نفر مسلمان در جهان در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم هماهنگ و هم جهت شوند، امت مقتدر اسلامی را تشکیل خواهند داد.

امام جمعه دماوند افزود: امروز مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا از وحدت مسلمین در ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن هراسان و عصبانی‌اند، رژیم اشغالگر فلسطین هرچه بیشتر آدم بکشد، مسلمین جهان بیدارتر می‌شوند و این جنایت‌ها صهیونیست‌ها را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.

 فتاح دماوندی بیان کرد: اهالی جبهه حق آیه شریفه فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ را آویزه گوش خود کرده‌اند و تا حصول پیروزی نهایی دست از مقابله با کافران حربی بر نخواهند داشت، هنوز صدای رسای سید حسن نصرالله در گوش جهان طنین انداز است که؛ ناامید و پریشان نشوید، در مسیر مبارزه تردید نکنید و همبستگی خود را دوچندان کنید و دشمن متجاوز را شکست دهید.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونی علیه ایران پس از عملیات درخشان وعده صادق 2 عنوان کرد: وقتی آبروی رژیم غاصب با عملیات وعده صادق ما رفت و وقتی ضربات مهلک ما را دریافت کردند، به جنگ روانی روی آورده‌اند که چنین و چنان می‌کنیم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد:  ایران و ایرانیان بزرگ‌تر از آن هستند که دشمن صهیونیستی بخواهد ضربه و ضرر خاصی به آنان بزند و اگر غلطی از رژیم جعلی صهیونیستی سر بزند با هزاران موشک آماده شلیک مواجه خواهد شد.

فتاح دماوندی در پایان با اشاره به  بیستم مهر، روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی، اظهار کرد: برای کاهش اثرات بلایای طبیعی و زیان‌های جانی و مالی باید برنامه‌ریزی و پیشگیری لازم را انجام شود، طبق برخی گزارش‌ها از ۴۳ مورد حوادث غیر مترقبه ممکن در دنیا ۳۲ مورد آن در ایران تجربه شده است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از