حالت تاریک
یکشنبه, 25 شهریور 1403
امام جمعه ملارد:

وجود پیامبر (ص) بابرکت‌ترین موهبت الهی است

وجود پیامبر (ص) بابرکت‌ترین موهبت الهی است

امام جمعه ملارد وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) را بابرکت ترین موهبت الهی برای عالم عنوان کرد و گفت : تجلیل از ایشان یک تکلیف و شعار همیشگی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت رسول مکرم اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، مهمترین هدف از رسالت را رساندن انسان به نورانیت و تذهیب نفس و شناختن حقایق عالم بیان نمود که در ادامه این هدف که همانا حفظ دین می‌باشد توسط ائمه اطهار (ع) ادامه یافت.

وی ضرورت ساختن تمدن مبتنی بر کرامت انسان، از بین بردن نظام طاغوت و استکبار و همچنین اقامه قسط و عدل در سایه دین را یادآور شد و افزود: تقابل حق و باطل همیشه بوده و هر کدام از معصومین (ع) به حسب شرایط با اقداماتی مانند مبارزه مسلحانه، مبارزه فکری و گاهی با صلح به از بین بردن باطل پرداخته‌اند.

امام جمعه ملارد، رضا و تسلیم شدن در برابر خدا را بالاترین مقام عبودیت دانست که انسان‌ها با تمسک به شیوه زندگی امام رضا (ع) می‌توانند به این مرحله دست پیدا کنند.

خوبانی در ادامه راهبردهای ۱۱ گانه رهبری در دیدار با دولتمردان دولت چهاردهم را تشریح کرده و متذکر شد‎: امیدواریم دولت با تلاش مجدانه و ایجاد وفاق ملی بتواند برخی مشکلات اساسی مانند اقتصاد، مسکن، خودرو و اصلاح نظام بانکی را به سرانجام برساند.

وی شکست مذاکرات دوحه و قاهره را نیز نتیجه خودداری صهیونیست‌ها از مواضع قبلی و اشغال ظالمانه برخی مناطق ذکر کرد که با این کار بی‌شک کابینه نتانیاهو سقوط خواهد کرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از