حالت تاریک
پنج‌شنبه, 03 خرداد 1403
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نقش نیروی زمینی ارتش در جهش تولید

نقش نیروی زمینی ارتش در جهش تولید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه‌ ما باید پای کار بیاییم تا اوامر مقام معظم رهبری که حمایت از تولید با مشارکت مردم است، به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از راه دانا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اهمیت تحقق شعار سال اظهار کرد: همه‌ ما باید به پای کار بیاییم تا اوامر مقام معظم رهبری که حمایت از تولید با مشارکت مردم است، به سرانجام برسد.

وی افزود: تکلیف ما این است که تا جای ممکن و در حد اختیارات خود و حتی با یک بلندنظری ویژه زمینه مشارکت مردم در بحث تولید را فراهم سازیم.

امیر حیدری با اشاره به اینکه نیروی زمینی زمینه‌های تولیدی زیادی دارد، تصریح کرد: ما در 23 رسته فعالیت داریم و در هر یک از این رسته‌ها بیش از 230 نوع تجهیزات، قطعات و البسه و ... را تولید می‌کنیم؛ باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم در این تولید مشارکت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برگ برنده ما این است که با 102 شرکت دانش‌بنیان که از بدنه مردم هستند، تاکنون توانستیم معامله کنیم و تعامل دقیق با آن‌ها داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد این بستر را فراهم‌تر کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از