حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه:

نرخ کرایه تاکسی شهری فیروزکوه تعیین شد

نرخ کرایه تاکسی شهری فیروزکوه تعیین شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه گفت: به استناد بخشنامه‌های ابلاغی از یکم اردیبهشت‌ماه افزایش کرایه‌های درون شهری در سطح شهر فیروزکوه اعمال شده است.

محمدمهدی باطبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: پس از تصویب شورای اسلامی شهر فیروزکوه و تایید کمیته انطباق فرمانداری شهرستان و به استناد بخشنامه‌های ابلاغی از یکم اردیبهشت‌ماه افزایش کرایه‌های درون شهری در سطح شهر فیروزکوه اعمال شده است.

وی افزود: شهر فیروزکوه دارای ۱۶ خط سرویس تاکسیرانی است که مهمترین آن مسیر میدان معلم به مقاصد میدان سپاه، شهرک ولیعصر، شهرک آل یاسین و بالعکس می‌باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه تصریح کرد: کرایه میدان معلم تا میدان سپاه و بالعکس 4 هزار تومان، کرایه میدان معلم تا شهرک ولیعصر و بالعکس 7 هزار تومان و کرایه میدان معلم تا شهرک آل یاسین 10 هزار تومان تعیین شده است.

باطبی افزود: در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته بین ۳۰ تا ۴۵ درصد بسته به مسیرهای مختلف افزایش نرخ کرایه‌های درون شهری را داشته‌ایم که تعیین نرخ کرایه بر اساس نظر کارشناسان دادگستری و میزان مسافت و طول مسیر سرویس‌دهی تعیین شده است.

وی یادآور شد: برچسب‌هایی تهیه شده که رانندگان تاکسی باید نسبت به نصب آن در خودروهای خود اقدام کنند، همچنین در بنرهای اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف شهر نرخ کرایه تاکسی درون شهری به اطلاع عموم رسیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه با بیان اینکه نظارت بر عملکرد رانندگان بیش از گذشته خواهد بود و کسی حق تضییع حق مسافران را ندارد، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و تخلف در اخذ کرایه تاکسی می‌توانند به سازمان مدیریت حمل و نقل و یا شماره تلفن ۷۶۴۴۲۹۷۶ تماس بگیرند و این موضوع را اطلاع دهند.

لازم به ذکر است، شهرستان فیروزکوه با ۲ هزار و ۳۸۳ کیلومتر مربع وسیع‌ترین شهرستان استان تهران است، در حال حاضر این شهرستان دو نقطه شهری به نام شهر فیروزکوه و شهر ارجمند دارد، بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه با ۷۷ درصد سهم از کل این شهرستان، مقام نخست را از نظر مساحت داراست.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از