حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول پایگاه بهداشتی دماوند:

نانوایان متخلف دماوند اخطار گرفتند

نانوایان متخلف دماوند اخطار گرفتند

مسئول پایگاه بهداشتی دماوند گفت: نانوایی‌های متخلف شهر دماوند در امر بهداشتی طی گشت نظارت بر مراکز حساس مواد غذایی اخطار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی نوری در گفتگویی اظهار داشت: نظارت‌های بهداشتی بر مراکز حساس مواد غذایی در دماوند با هدف پیشگیری از بیماری‌ها تشدید شد.

وی ادامه داد: با همراهی کارشناس بهداشت محیط از نانوایی‌های سطح شهر دماوند بازدید بهداشتی به‌عمل آمد و با صدور اخطاریه بهداشتی برای نانوایان دارای تخلف بهداشتی با هدف انطباق استانداردهای بهداشت محیط و جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های منتقله از آب و غذا در فصل گرم سال انجام شد.

مسئول پایگاه بهداشتی دماوند به شهروندان توصیه کرد: دقت لازم در خرید مواد غذایی به‌ویژه نان بسته‌بندی قابل عرضه در سوپرمارکت‌ها داشته باشند و به اطلاعات درج شده بر روی بسته‌بندی (برای کالاهای تولید داخل: تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ و برای کالاهای خارجی و وارداتی: تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و مجوز واردات از بهداشت) توجه داشته باشند و تاکید کردند از خرید نان‌های بسته‌بندی فاقد مشخصات بهداشتی قابل عرضه در سوپرمارکت‌ها و یا به صورت دوره‌گردی و دست‌فروشی خودداری شود.

نوری گفت: سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات بهداشتی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی آماده دریافت اخبار مرتبط با موضوعات امور بهداشتی درمانی است.

شهرستان دماوند در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از