حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار فیروزکوه:

موکب‌های فیروزکوه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

موکب‌های فیروزکوه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه، با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین، از آماده شدن موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حیدری‌منش در حاشیه نشست ستاد اربعین فیروزکوه که صبح امروز با حضور برخی مسئولان، مدیران اجرائی و موکب‌داران این شهرستان برگزار شد، در جمع با خبرنگاران با اشاره به فعالیت موثر هر ساله موکب‌های فیروزکوه در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق اظهار کرد: نشست امروز هم با حضور موکب‌داران پیرامون شیوه خدمت رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اربعین امسال برگزار شد و موضوعات مختلفی مطرح و بررسی شد.

وی افزود:در این نشست مقرر شد تا کمیته پشتیبانی با محوریت شهرداری فیروزکوه تشکیل و با تجمیع امکانات و ظرفيت‌هایی که در حوزه پشتیبانی داریم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. 

فرماندار فیروزکوه گفت: در حوزه فرهنگی هم مصوب شد تا موکب شهید بلباسی این شهرستان در قالب موضوع اربعین آثار فرهنگی را تهیه و اقدامات و آمادگی‌های لازم را برای حضور در کشور عراق فراهم سازد.

حیدری‌منش تصریح کرد: موکب شهدای شهرستان فيروزكوه هم با ظرفيت بالايی كه در سال‌های گذشته داشته و اقداماتی كه برای ميزبانی از زائرين حرم حضرت اباعبدالله (ع) انجام داده است، امسال هم  براساس شرايط موجود، مقرر شد ظرفيت‌هايی در اختيار این موکب قرار گیرد و شاهد خدمت‌رسانی بيشتر به زائران عزيز و خصوصا زائرانی که از شهرستان فيروزكوه، به عتبات سفر می‌كنند، باشيم.

وی با اشاره به اینکه شور و نشاط حسینی برای رزمایش بین‌المللی اربعین حسینی به پا شده است و موکب‌داران و زوار در حال آماده شدن برای این حماسه عظیم هستند، تاکید کرد: هرچه برای برپایی موکب‌های توانمند بیشتر برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه کنیم.

فرماندار فیروزکوه گفت: قطعا انجام این امور در بسط و گسترش فرهنگ شيعی و فرهنگ مهدويت در سطح جهان اسلام مفيد خواهد بود و در سطح شهرستان هم اميدوارم كه سهم خودمان را در اين موضوع به نحو مناسبی ادا كنیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از