حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار رباط کریم خبر داد:

مشارکت ۷۷ درصدی مردم رباط کریم در انتخابات

مشارکت ۷۷ درصدی مردم رباط کریم در انتخابات

فرماندار رباط کریم گفت: حضور پرشور و ۷۷ درصدی مردم شهرستان رباط کریم در پای صندوق‌های رأی موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خارچشم دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، امید احمدی با بیان اینکه حضور شهروندان در مرحله دوم رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری چشمگیر بود، اظهار داشت: فرایند برگزاری انتخابات در سه شهر رباط‌ کریم، پرند و نصیرشهر و بخشداری مرکزی با حضور پر شور مردم ولایتمدار این شهرستان با امنیت و آرامش برگزار شد.

وی افزود: به لطف خدا و همت شهروندان در این مرحله با مشارکت با رشد چشمگیر و مشارکت ۷۷ درصدی در حوزه انتخابیه رباط کریم، پرند و نصیرشهر همراه بود.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: تعداد ۱۱۹ هزار و ۱۷۶نفر در این مرحله و دوره از انتخابات در شهرستان رباط کریم شرکت کردند که به همه ثابت کردند که مانند همیشه پشتوانه انقلاب و نظام و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی هستند.

در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری -روز جمعه هشتم تیرماه- مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، و مسعود پزشکیان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اما با توجه به اینکه هیچ یک از آنها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را کسب کنند، انتخابات با حضور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به دور دوم راه رفت. سرانجام در انتخاباتی که روز گذشته برگزار شد، پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از