حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
امام جمعه شهرقدس:

مسئولان باید مراقب جریان‌سازی‌های نادرست باشند

مسئولان باید مراقب جریان‌سازی‌های نادرست باشند

امام جمعه شهرقدس گفت: مسئولان باید مراقب باشند و اجازه ندهند هر کس به بهانه مطالبه‌گری به هر نحوی جریان‌سازی نادرست کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرقدس ضمن گرامیداشت تقارن ماه رمضان و عید نوروز اظهار کرد: برخی از رسم‌های عید نوروز موجب نزدیک شدن به پروردگار است، که یکی از آنها صله رحم، اصلاح ذات‌البین، ایجاد صفا و همدلی و ایجاد سرور و شادی در قلب مؤمنان و انفاق بین مردم خصوصاً در ماه رمضان فرصت‌های ارزشمند و نجات‌بخش در قیامت است.

وی با اشاره به سیره عبادی امام حسن مجتبی (ع) گفت: اتفاقات مهمی در سال ۱۴۰۲ رقم خورد که نمونه آن جنگ غزه است و ندای مسلمانان و مظلومان بلند شد و بیش از ۳۰ هزار نفر شهید شدند و همه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان، دانشگاهیان، رؤسا و صاحبان تریبون وظیفه داریم کمک کنیم و به ندای مظلومان غزه لبیک گوییم.

امام جمعه شهرقدس به اهمیت جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نقش مهمی داشتند و با جهاد تبیین کاری کردند که دشمن شکست بخورد و این اتحاد و وحدت مردم مانع جدایی بین مردم و مسئولان شده است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: مسئولان باید مراقب باشند و اجازه ندهند هر کس جلودار جریان سیاسی باشد و به بهانه مطالبه‌گری به هر نحوی جریان‌سازی نادرست کند.

وی افزود: نمایندگان مجلس و دولت هم با تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند و برنامه‌ریزی درست در موضوعات معیشتی مردم داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از