حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه پردیس:

مردم نسبت به نانوایی‌ها گله‌ دارند

مردم نسبت به نانوایی‌ها گله‌ دارند

امام جمعه پردیس گفت: مردم نسبت به نانوایی‌ها گله‌مند هستند که امیدواریم مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای تشویق نانوایی‌های منصف انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی‌ امام‌جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، غدیر را مایه قدرت امت اسلام دانست و اظهار کرد: جشن یک‌ کیلومتری که شناساندن غدیر را در پی دارد را در شهرستان برگزار و امیدواریم ما نیز در شکوه آن سهیم باشیم.

وی گفت: جمعه آینده سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمينی(ره) و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است و در آموزه‌های دینی، تبلیغ دین به‌عنوان یک امر ضروری یاد شده و مبلغان دین جزو بهترین بندگان خدا هستند.

امام‌جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از يارانشان که با انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی رخ داد، ابراز کرد: بنده نیز این ایام را به عزیزانمان در دستگاه قضایی تبریک عرض کرده و هم از زحماتشان تشکر می‌کنم.
 
 حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه مشارکت بالا ایران را قوی‌تر خواهد کرد، زیرا یکی از راه‌های مهمِ قوی‌شدنِ ایران، مشارکت در انتخابات است، عنوان کرد: مسلّماً ایران قوی، بهتر از ایران ضعیف، ناتوان و توسری‌خور است.

وی ادامه داد: دوقطبی سازی اصلح و مقبول را مطرح می‌کنند که این از اساس اشتباه است و امامین انقلاب تأکید کردند ما به جز اصلح نباید انتخاب کنیم و این دوقطبی، همان دوقطبی حق و باطل است که به صورت‌های اسلام و کفر، ایمان و نفاق، نور و ظلمت، هدایت و ضلالت، و غیره بروز و ظهور می‌یابد.

امام‌جمعه پردیس اضافه کرد: در این انتخابات نیز متأسفانه دوقطبی‌سازی، آن هم در درون جبهه انقلاب برجسته‌سازی شده و می‌شود که شامل دوقطبی‌سازی توسعه و عدالت می‌شود.حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: متأسفانه این دوقطبی‌سازی از سوی برخی به سطحی رسیده است که مصداق همان لجن‌پراکنی‌ است که رهبر انقلاب از آن شدیداً منع کرده‌اند.
 
 مشارکت بالا در انتخابات نشان‌ از وحدت ملی دارد
وی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به جمعه ۸ تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، گفت: انتخابات روز حماسه حضور مردم و بن‌بست‌شکن و افق گشا است و ان‌شاءالله این حماسه با دو شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند محقق خواهد شد.

امام‌جمعه پردیس ابراز کرد: مشارکت بالا اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه تقویت کرده، تحول در مدیریت را رقم زده و از رکود جلوگیری می‌کند، مانع تعرض دشمن خواهد شد زیرا مشارکت بالا نشان‌دهنده وحدت ملی است چون اتّحاد ملّی سد است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را به‌عنوان مهمترین و اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی دانست و تأکید کرد: در این حوزه هم خانواده‌ها باید مراقبت بیشتری داشته و آموزش‌های لازم را به فرزندان خود بدهند، همچنین از مسئولان نیروی انتظامی شهرستان که اقدامات خوبی در این زمینه داشتند تشکر می‌کنیم.

وی ضمن تبریک روز ملی اصناف، عنوان کرد: مردم نسبت به نانوایی‌ها گله‌مند هستند؛ هم در کیفیت و هم در قیمت که در این حوزه امیدواریم مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای تشویق نانوایی‌های منصف و بهبود شرایط نانوایی‌های متخلف انجام دهند.
 
منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از