حالت تاریک
شنبه, 12 خرداد 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

مردم به فرهنگ اهل‌بیت توجه ویژه دارند

مردم به فرهنگ اهل‌بیت توجه ویژه دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: در روز طبیعت که یک آئین باستانی است و در سال جدید تقارن داشت با شهادت حضرت علی علیه‌السلام شاهد احترام مردم بودیم که نشان‌دهنده تدین و توجه ویژه به فرهنگ اهل‌بیت است.

حجت‌الاسلام علی کنگرلو در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: تلاقی سال نو و ماه مبارک رمضان را باید به فال نیک گرفت چرا که بهار طبیعت و آغاز سال نو با آغاز سال معنوی شروع شده، همانطور که بسیاری از بزرگان ما سال خود را با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می‌کند.

وی عنوان کرد: در شب‌های پرفضیلت قدر مقدرات انسان مشخص شده و با توجه به این تقارن آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان آثار و برکات فراوانی نصیب حال ما خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری بیان کرد: سالی که با راز و نیاز، شب‌های قدر، روزهای عبادت و خصوصیات خاص ماه مبارک رمضان آغاز شده، قطعأ معنویت جامعه و موفقیت همه‌جانبه مردم و نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام کنگرلو ادامه داد: با اینکه شب‌های قدر امسال همزمان با تعطیلات نوروزی بود، در مساجد، آستان‌ها و بقاع متبرکه شاهد حضور مردم، نوجوانان و جوانان همچون گذشته بودیم.

وی یادآور شد: در بسیاری از اماکن حضور مردم خصوصاً در لیالی قدر بیش‌از گذشته بوده و استقبال خوبی از برنامه‌های در نظر گرفته شده داشتیم که نشان از نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان و محاسبات غلط این ددمنشان در مورد اعتقادات جوامع اسلامی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری، تأکید کرد: در روز طبیعت که یک آئین باستانی است و در سال جدید تقارن داشت با شهادت حضرت علی علیه‌السلام، شاهد احترام مردم و گذشتن بدون بروز هیچ مشکلی بودیم که نشان‌دهنده تدین و توجه ویژه به فرهنگ اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از