حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
کارشناس مسائل مذهبی:

محبت اهل بیت رمز حیات ابدی است

محبت اهل بیت رمز حیات ابدی است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و حرکت زیر لوای پرچم ولایت رمز پیروزی و حیات ابدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام محمدرضا برادران امشب در اجلاسیه شهدای کارگر شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی شهرستان قدس در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهدا به واسطه محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به حیات ابدی دست یافته و «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون» می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: واژه شهید با مجاهد و تلاش در راه خدا عجین یافته و شهدای کارگر با تلاش و مجاهدت مضاعف، اجری عظیم نزد خداوند متعال دارند.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) حیات ابدی شیعیان را در گرو محبت به ائمه اطهار علیهم السلام خواند و بیان کرد: شهدا جان خود را در راه ولایت و اهل بیت فدا کرده و به حیات ابدی و جایگاه قرب الهی دست یافتند.

حجت‌الاسلام برادران از جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار ولایت مداری و ارادت نسبت به اهل بیت علیهم‌السلام یاد و تأکید کرد: با حفظ این پرچم به حیات ابدی دست می‌یابیم و وظیفه هر یک از ما حراست از آن است.

وی انتقال محبت اهل بیت علیهم السلام به نسل آینده را وظیفه همگانی خواند و تصریح کرد: دشمنان همه توان خود را برای جلوگیری از انتقال مفاهیم دینی به آیندگان به کار بسته‌اند، بنابراین باید با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن سهم و نقش خود را در خنثی‌سازی آنها ایفا کنیم.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به جایگاه رفیع و والای شهادت در دین مبین اسلام، گفت: شهدای کارگر اجر و ثوابی مضاعف و دوچندان داشته و آنان نزد خداوند متعال از جایگاهی رفیع برخوردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از