حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه پردیس:

مجلس منطقی و هوشمندانه رفتار کرد

مجلس منطقی و هوشمندانه رفتار کرد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نمایندگان مجلس یک حرکت بسیار منطقی و هوشمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند و وفاق و انسجام ملی را که نتیجه‌اش پیروزی در میدان است را خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی‌ در خطبه‌های نما-عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان پردیس (بومهن، بخش جاجرود) مانند هر سال برگزار خواهد شد وآنهایی که توفیق حضور در کربلا را نداشتند، ان‌شاءالله روز اربعین در پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان پردیس شرکت خواهند کرد.

وی گفت: در مسیر پیاده‌روی حدود ۲۸ موکب توسط مساجد و هیات‌ها و برخی از ادارات در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، کودکان، بهداشتی، پذیرایی و غیره فعالیت خواهند کرد.

امام جمعه پردیس ضمن تسلیت شهادت مظلومانه محمد علی رجايی و حجت الاسلام محمدجواد باهنر در انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقين در سال ۱۳۶۰، هفته دولت و روز ملی مبارزه با تروريسم، ابراز کرد: هفته دولت با صدمین روز شهادت شهید رئیسی همزمان شده که این همزمانی با هفته دولت قابل تأمل است.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تقدیر از وفاق دولت و مجلس، اذعان کرد: وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور با بصیرت و هوشمندی مجلس شورای اسلامی روبرو شد و رای اعتماد گرفتند تا رئیس‌جمهور گام اول را برای وفاق ملی محکم برداشته و مجلس نیز گام دوم را برای وفاق ملی بردارند.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کشور و منطقه، نمایندگان مجلس یک حرکت بسیار منطقی و هوشمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند و وفاق و انسجام ملی را که نتیجه‌اش پیروزی در میدان است را خلق کردند که از این اقدام دولت و مجلس سپاسگزار هستیم.

امام‌جمعه پردیس ضمن اشاره به فرارسیدن روز کارمند، عنوان کرد: این روز را به‌تمامی کارمندان مردمی، وظیفه‌شناس، منظم، قانونمند و حلال‌خور و زحمت‌کش که در شهرستان بسیار هستند تبریک و خداقوت عرض می‌کنم و از مسوولان استدعا داریم که بیشتر به کارمندان خود رسیده و نگذارند حقوق آنها ضایع شده و از حقوق آنها دفاع کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه از کارمندان می‌خواهیم که بیشتر ارباب‌رجوع را تکریم کرده و کار آنها را با جدیت پیگیری و مشکلاتشان را حل کنند، تأکید کرد: کارمندان مردم را پاسکاری نکنند زیرا کارمند نوکر مردم و ارباب‌رجوع هست و متأسفانه در برخی مواقع  از برخی ادارات گزارش می‌رسد که فلان کارمند با عصبانیت با ارباب‌رجوع برخورد کرده و با او لج کرده و حتی حق او را ضایع کرده است و امیدوارم که از این رفتارهای از سوی کارمندی  در شهرستان در آینده مشاهده نکنیم.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از