حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهریار خبر داد:

قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در شهریار

قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در شهریار

فرمانده انتظامی شهریار گفت: مأموران انتظامی با کشف یک فقره قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه این شهرستان قاتل را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از پلیس غرب استان تهران، پیمان فتاحی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در فردوسیه شهریار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با سرعت عمل برای حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران انتظامی در صحنه، جسد زنی افتاده بر زمین کشف شد و عوامل انتظامی در فاصله ۵۰ متری مقتول به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند که در بررسی‌ها مشاهده شد درب‌های خودرو باز و آثار خون در صندلی خودرو مشهود و یک نفر مرد میانسال در کنار خودرو در حالت بیهوش افتاده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: پس از اقدام اولیه درمانی و تحقیق از این مرد معلوم شد با همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده و پس از درگیری لفظی و فیزیکی، و کوبیدن سر همسرش به ستون خودرو، او را به قتل رسانده و قصد رها کردن جسدش را داشته که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از