حالت تاریک
یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403

طبیعت اسلامشهر نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال را برد

طبیعت اسلامشهر نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال را برد

تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه از ساعت ۱۶ در سالن «مرحوم حسن رهنما» ورزشگاه ملت اصفهان در نخستین دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان کشور به مصاف تیم طبیعت اسلامشهر رفت.

شاگردان مهران حاتمی سرمربی ذوب آهن در دیدار امروز با ترکیب آرن داوودی، رسول مظفری، محمدرضا اکبری، جونز جمیل و دوایت بایکس بازی را شروع کردند و هرچند در نیمه نخست بازی به برتری ۳۸ بر ۳۳ دست یافتند ولی نتوانستند این برتری را در کوارترهای سوم و چهارم حفظ کنند و با ۱۰ امتیاز اختلاف، بازی را به تیم طبیعت اسلامشهر واگذار کردند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم طبیعت اسلامشهر نیز در بازی امروز با ترکیب ابتدایی محمد شهریان، سعید داورپناه، مرتضی طاهری، آرمان زنگنه و جردن استیونز مقابل آسمان‌خراش‌های ذوب آهن صف‌آرایی کردند و توانستند در دو کوارتر آخر ذوبی‌ها را مقهور توپ‌ربایی و ریباندهای خود کنند.

از دو تیم ذوب آهن و طبیعت تیمی به فینال خواهد رسید که در سه دیدار پیروز میدان شود و بازی بعدی دو تیم دوشنبه هفته جاری در اصفهان برگزاری می‌شود و بازی سوم نیز ۱۸ اردیبهشت جاری در اسلامشهر و در صورتی که نیازی به برگزاری دیدارهای چهارم و پنجم باشد، آن دیدارها نیز هجدهم و بیست و دوم اردیبهشت به ترتیب در اسلامشهر و اصفهان برگزار خواهد شد.

در پایان این بازی جوردن استیون بازیکن طبیعت تهران با ۴۱ امتیاز، دو ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲، بهترین بازیکن دیدار ذوب آهن اصفهان و طبیعت اسلامشهر معرفی شد.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ذوب آهن و گلنور را به عنوان دو نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از