حالت تاریک
دوشنبه, 18 تیر 1403
مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

صهیونیست دملی چرکین به تن تاریخ است

صهیونیست دملی چرکین به تن تاریخ است

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر به حافظه تاریخی خود مراجعه کنیم، لکه ننگ و دمل چرکینی که به تن تاریخ افتاده حضور رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران سخنران راهپیمائی روز قدس در باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: اگر به حافظه تاریخی خود مراجعه کنیم و قدری به عقب برگردیم، لکه ننگ و دمل چرکینی که به تن تاریخ افتاده حضور رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و پیشینیان آنان است. 

وی ادامه داد: به لطف خدا این رژیم غاصب به روزهای پایانی خود نزدیک است که نام‌گذاری صحیح آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بسترساز این موضوع بود. 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در فضای غیرحقیقی و مجازی نیز گفتمان مبارزه با استکبار و از بین‌رفتن و رو به افول بودن این رژیم جعلی از دلایلی است که به تحقق این مهم کمک می‌کند. 

بهرامی تاکید داشت: مسئولان این رژیم جعلی نیز به دست خود در حال نابودسازی خودشان هستند و در حمله محکوم اخیر به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران همچون ماری که خود را می‌گزد به جان خود افتاده و با این دست اقدامات باید منتظر جوابی سخت باشند. 

وی افزود: در آموزش و پرورش یک ماموریت بیشتر نداریم و آن نیز اجرای سند تحول تربیتی است که مقام معظم رهبری به ما ابلاغ فرمودند. 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران یادآور شد: در همین مسیر راهپیمائی حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان و فرهنگیان نشان می‌دهد تربیت فرهنگی و سیاسی دانش‌آموزان در میدان و در چنین فضاهایی صورت می‌پذیرد.

بهرامی ادامه داد: کشور ما در ۲۰ سال آینده در اختیار همین دانش‌آموزان فهیمی است که در این محل حضور دارند و اگر امروز بر روی بینش سیاسی این عزیزان کار نکنیم تبعات زیادی را در آینده به دنبال خواهد داشت. 

وی تصریح نمود: خطای راهبردی رژیم جعلی به خاک سیاسی ما در روزهای اخیر در سوریه از دو جنبه باید مورد توجه قرار بگیرد، اول گفتمان‌سازی و محکوم‌نمودن این اقدام شنیع و در ادامه مجموعه‌های نظامی ما با شنیدن صدای مردم غیور ایران در زمان و با شیوه مناسب، انتقامی سخت از این رژیم غاصب بگیرند. 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: با حصول این انتقام، به گفته مقام معظم رهبری پشیمانی این رژیم جعلی را به عینه و با دست توانمند فرزندان این ملت خواهیم دید. 

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از