حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
امام جمعه دماوند:

صهیونیست‌ها این شب‌ها را با کابوس سپری می‌کنند

صهیونیست‌ها این شب‌ها را با کابوس سپری می‌کنند

امام جمعه دماوند گفت: صهیونیست‌ها این شب‌ها را با کابوس حمله تنبیهی ایران سپری می‌کنند.، این کابوس به واقعیت تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار داشت: حفظ دین اسلام و حفظ انقلاب اسلامی آنگونه که از اول بوده و با همان حدود و اصول بر عهده ما و هم آیندگان است.

وی تصریح کرد: امروز ، تفکر ضد اسلامی از مغزهای پلیدِ سردمدارانِ آمریکا و غرب تراوش می‌کند؛  آن‌ها با هر حکومت ضد استکباری مخالفند.

خطیب نماز جمعه دماوند گفت: دشمنان اسلام سعی می‌کنند ما را از درون تهی کنند؛  عقاید ما را سست کنند تا بتوانند بر ما غلبه پیدا کنند و کشورهای اسلامی را چپاول کنند.

وی افزود: نفوذ دشمن از راه رسانه‌ها و ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی و ترویج بی بند و باری و رها بودن از احکام شرعی و عقلی ، مقدمه بی‌توجهی مردم به سرنوشت و صلاح کشور را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: چالش تحمیلی بی‌حجابی به دنبال براندازی فرهنگی و عقیدتی جامعه ایرانی است که در ادامه آن خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند.

فتاح دماوندی بیان کرد: اگر زنان جامعه ایران حدودِ پوشش را رعایت نکنند ، به تدریج حریم و احترام خود و خانواده‌ها می‌شکند و دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش باید درباره چرایی حجاب و پوشش و فایده‌های داشتن حجاب و ضررهای نداشتن آن ، با دانش‌آموزان گفتگو کند و آن‌ها را آگاه سازد.

خطیب نماز جمعه دماوند در ادامه با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروی زمینیِ رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورده و اخیراً مفتضحانه از خان یونس خارج شده است، حملات راکتی از مقاومت فلسطین  گسترده‌تر شده و حملات روزمره حزب‌الله بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: محاصره دریایی از سوی یمنی‌ها قوی‌تر شده و حملات حشد الشعبی عراق به بنادر و اهداف صهیونیستی افزایش داشته است.

وی گفت: دولت جعلی اسرائیل در یک تله راهبردی گرفتار است، راه پس و پیش ندارد و گام به گام به مرگ خود نزدیک می شود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: صهیونیست‌ها این شب‌ها کابوس می‌بینند، کابوس حمله ایران به این رژیم غاصب صهیونیستی در ازای حمله آن‌ها به کنسول‌گری ایران در سوریه به واقعیت تبدیل خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از