حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
فرماندار پیشوا:

شهروندان استقبال خوبی در شعب اخذ رای داشته‌اند

شهروندان استقبال خوبی در شعب اخذ رای داشته‌اند

فرماندار پیشوا با بیان اینکه شهروندان استقبال قابل توجهی در شعب اخذ رای داشته‌اند، گفت: ۶۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار، آراء مردم شهرستان پیشوا را جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ابراهیم تاجیک‌نوری روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان پیشوا همزمان با آغاز روند فعالیت ستاد انتخابات کشور، کار عملیاتی خود را آغاز کرد و با برگزاری جلسات متعدد، شرایط را برای برگزاری انتخابات در روز ۲۱ اردیهشت فراهم کردند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم، ۶۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیشوا مستقر است که از این تعداد، ۴۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در بخش جلیل‌آباد مستقر است و به منظور دسترسی تمامی مردم به صندوق‌های رأی، پنج شعبه به صورت سیار کار جمع‌آوری آراء مردم را بر عهده دارند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: در دومین مرحله از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک‌هزار نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی کار اجرای انتخابات را در شهرستان پیشوا بر عهده دارند و با تمهیدات صورت گرفته، از ساعت ۸ صبح امروز، کار اخذ رأی از مردم خداجوی و همیشه در صحنه پیشوا را آغاز کرده‌اند.

تاجیک‌نوری ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: تا این لحظه، هیچ گونه مشکلی از شعب اخذ رأی گزارش نشده و تا ساعت ۱۸، زمان رسمی انتخابات، کار اخذ رأی انجام می‌شود.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از