حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
کارشناس مسائل مذهبی:

شهدا پرچمداران ندای حق‌‌طلبی هستند

شهدا پرچمداران ندای حق‌‌طلبی هستند

کارشناس مسائل مذهبی گفت: شهدا پرچمداران ندای عالم‌گیر حق‌طلبی در جهان و رویارویی با فتنه‌های مستکبران هستندـ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری امشب در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان تهران که به میزبانی شهرستان ملارد برگزار شد، اظهار کرد: اساس فتنه دستگاه کفر ایجاد ترس و واهمه در بین جامعه اسلامی است، تا از این طریق مانع حرکت مسلمانان شوند.

وی بیان کرد: این در حالی است که شهدا با برخورداری از توان فکری و روحی بسیار قدرتمند، بر این ترس غلبه و از آن عبور کرده‌اند.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به نظریه یکی از تئوریسین‌های صهیونیست در همایشی که در دهه ۱۳۶۰ در اورشلیم با محتوای شیعه‌شناسی برگزار شد، عنوان کرد: این تئوریسین شیعه را به یک کبوتر تشبیه کرده که دو بال سرخ و سبز دارد.

حجت‌الاسلام آقامیری خاطرنشان کرد: از نظر این تئوریسین صهیونیستی، بال سرخ شیعه همان برگرفته از تفکر عاشورایی آن است و به این ترتیب دشمنان نمی‌توانند بر ملتی که کشته شدن در راه خدا را برای خود آرزو می‌دانند، غلبه کنند.

وی یادآور شد: این تئوریسین صهیونیستی از مسئله انتظار به عنوان بال سبز شیعه یاد و آن را اینگونه تفسیر کرده است که شیعیان یقین دارند در پس از همه سختی‌ها، منجی عصر ظهور خواهد کرد و در سایه این تفکر غلبه بر شیعیان محال است.

کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: از نظر مستکبران ملت ایران ندایی را فریاد می‌زنند که که اگر در عالم فراگیر شود و البته که وعده حتمی خداوند بوده و فراگیر خواهد شد، آنگاه کفار قادر به رویارویی با آن نخواهند بود.

حجت‌الاسلام میرباقری تصریح کرد: این ندای فراگیر در عالم پرچمدارانی می‌خواهد و آنان شهدایی هستند که در راه اهداف و آرمان‌ها جان شیرین خود را فدا کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از