حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار پردیس مطرح کرد:

شناخت فرهنگ شهادت با بازدید موزه دفاع مقدس

شناخت فرهنگ شهادت با بازدید موزه دفاع مقدس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در هفته دفاع مقدس برای بازدید دانش‌آموزان از باغ موزه دفاع مقدس با هدف آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری نشست گرامیداشت هفته مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه در خصوص برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس طبق ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح به وزیر کشور و به تبع ابلاغ به استانداری تهران و فرمانداری شهرستان پردیس و دبیری سپاه شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات نشست توضیح داد: در سنوات گذشته برنامه محوری در خصوص دفاع مقدس و یک برنامه میدانی در جوار بوستان نورالشهداء در فاز ۳ شهر پردیس داشتیم که مصوب شد امسال برنامه در جوار شهدای گمنام در نورالشهدای پردیس به نحو مطلوب برگزار شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: در این نشست مقرر شد با استفاده از توان داخلی شهرستان تعدادی از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان به باغ موزه دفاع مقدس در تهران اعزام شوند و از نزدیک با فرهنگ و موضوعات دفاع مقدس آشنا گردند.

قضاتلو گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا یکی دیگر از مصوبات نشست بود که در طی روزهای دفاع مقدس مسئولان به دیدار خانواده معزز شهدا بروند و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس مصوب شد که با همکاری آموزش و پرورش با خرید لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از