حالت تاریک
چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
امام جمعه بهارستان:

زمینه برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود

زمینه برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود

امام جمعه بهارستان گفت: مسجد یکی از پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه است و باید بسترهای لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌‌الاسلام علی عالمی مسئول کانون‌های مساجد استان تهران با حجت‌الاسلام محمد موسوی امام جمعه بهارستان دیدار و پیرامون نحوه فعالیت و نقش کانون‌های فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی و حضور نسل جوان در مساجد گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام موسوی در این دیدار اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری، بستری مناسب برای حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های مسجد و ارتباط مستمر با مسجد و زمینه نقش‌آفرینی در عرصه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: باید در راستای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، نقش مساجد را پررنگ تر کنیم و بستر حضور جوانان و آینده‌سازان کشور را بیش از پیش فراهم کنیم.

امام جمعه بهارستان افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید با بصیرت افزایی و آگاه‌سازی مناسب جوانان و نسل آینده را به سمت مساجد و حضور فعال در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سوق دهیم.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و دو بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستان‌های پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از