حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
فرمانده سپاه شهرستان پردیس:

رژیم صهیونیستی به نقطه جنون رسیده است

رژیم صهیونیستی به نقطه جنون رسیده است

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: به شهادت رساندن بیش از ۳۴ هزار نفر در نوار غزه، نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری رژیم جعلی و موقت صهیونیستی است.

ابراهیم گرمابدری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان میراث ماندگار و گرانبهای امام راحل، روز اتحاد امت اسلام، شکست معامله قرن و روز دفاع از مظلوم و تثبیت آرمان فلسطین است.

وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از صدور فرمان امام خمینی (ره) در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، عنوان کرد: اینک و به واسطه نامگذاری این روز با هدف یادآوری هر ساله مسئله فلسطین در انزجار جهانی، صدها کشور در قاره‌های جهان در حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس به جنایات، قلدری و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی با پشتیبانی و حمایت آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی در تجاوزگری علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، بیان کرد: امروز این حیوان‌های هار سرکش با مجاهدات‌ رزمندگان اسلام و مقاومت مردم استوار فلسطین رو به زوال و نابودی هستند.

گرمابدری با تأکید بر اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نقطه جنون رسیده است، خاطرنشان کرد: به شهادت رساندن بیش از ۳۴ هزار و مجروح کردن ۷۵ هزار نفر در بازه زمانی ۱۸۰ روزه در نوار غزه که عمدتأ زنان و کودکان هستند، نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری این رژیم جعلی و موقت است.

وی افزود: با وجود حملات و بمباران نوار غزه، اما محور مقاومت همچنان در میدان جنگ ثابت قدم مانده و در همه جبهه‌های نبرد مقاومت می‌کند، این ایستادگی‌ها موجب سقوط توهمات دشمن مبنی بر داشتن ارتشی قدرتمند شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: این نبرد صفوف ملت‌ها را هر چه بیشتر متحد کرده و جلوه وحدت در این عرصه‌ها و جبهه‌ها از فلسطین تا لبنان، یمن و عراق گسترده است، طوفان الاقصی، طوفان الاحرار را به راه انداخت و با این مقاومت و آزادگی این رژیم منحوس و مدعی قدرت زمین‌گیر شده است.

گرمابدری با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر آنکه عملیات افتخارآمیز طوفان الاقصی ضربه کاری به رژیم صهیونیستی و یک شکست غیرقابل ترمیم بود، اظهار کرد: این حماسه گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود و قطعأ رژیم غاصب و موقت صهیونیستی رفتنی است. انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از