حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه فیروزکوه:

هنگامه رفاقت‌ برای آبادانی کشور است

هنگامه رفاقت‌ برای آبادانی کشور است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه، شهید رئیسی رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: همه یک خانواده‌ایم و رقابت باید به رفاقت تبدیل شود.

حجت‌الاسلام حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: حضور مردم در دور دوّم انتخابات، نشان داد که آنان با وجود گله‌مندی، کشور و نظام و رهبر خود را دوست دارند، به راه شهدا علاقه‌مند هستند و نسبت به کشور خود غیرت دارند.

وی بیان کرد: رأی مردم به نامزدهای مورد نظر آن‌ها، رأی به نظام اسلامی و راه شهداست، کسانی هم که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، دلیلشان گلایه نسبت به وضعیت معیشتی بوده و با نظام اسلامی مشکلی ندارند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: همه ما یک خانواده‌ایم و اینک دیپر رقابت باید به رفاقت تبدیل شده و رئیس جمهور منتخب را در انجام وظایفش کمک کنیم، بیان ویژگی‌های شهید رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور تراز انقلاب، چراغ راه رئیس جمهور آینده است.

حیدری بیان کرد: خوش‌بینی و امیدواری به آینده، قاطعیت در تصمیم گیری، احترام به مردم، حضور در میان مردم و لمس مسائل و مشکلات آنها، اعتقاد به توانمندی‌ها و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، خستگی ناپذیری و کار شبانه روزی، دلسرد نشدن از کارشکنی‌ها و زخم زبان‌ها، رعایت تعامل در کنار عزّت‌مندی در روابط خارجی، بردباری، صبوری و مدارا، معنویت، ذکر و توسل از ویژگی‌های ممتاز شهید رئیسی بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حیات شهید رئیسی، برخی‌ها با وجودیکه از خدمات دولت باخبر بودند، اما آن‌ها را کتمان می‌کردند اینگونه بود که مقام معظم رهبری فرمودند «دلم برای رئیسی سوخت» اما این شهید با خدای خود معامله کرده بود.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: در زمان تحویل دولت توسط شهید رئیسی، خزانه خالی و ذخائر استراتژیک در حال تمام شدن بود، دولت با استقراض از بانک مرکزی اداره می‌شد، اما امروز در حالی دولت چهاردهم سر کار می‌آید که خزانه خالی نیست، انبارها پُر و بخش زیادی از بدهی دولت پرداخت شده است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از