حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:

رسانه ملی، پای کار پوشش تلویزیونی کنگره شهدا

رسانه ملی، پای کار پوشش تلویزیونی کنگره شهدا

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: شبکه پنج سیما در تعاملی دوجانبه، تولیدات مرتبط با کنگره  ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران را پخش می‌کند.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران در روز سوم خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با رئیس شبکه پنج سیما در خصوص تعامل دوجانبه سپاه استان تهران و رسانه ملی در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، بیان کرد: در این راستا همکاری‌های دوجانبه‌ای به منظور برجسته کردن یاد، نام و خاطره شهدای شهرستان‌های استان تهران اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای استان تهران در سال ۱۳۷۶، عنوان کرد: کنگره ۱۲ هزار شهدای شهرستان‌های استان تهران (جدای از شهدای پایتخت) سوم خرداد در حرم حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سردار ولی‌زاده افزود: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص پخش تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، پخش زنده کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید از شبکه پنج سیما و همچنین پخش تبلیغاتی اجلاسیه‌های اقشار شهرستان‌های استان انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین با دعوت از خانواده‌های شهدای شاخص استان‌ تهران در برنامه‌های زنده و انجام مصاحبه‌های تلویزیونی بخش دیگری از تولید محتوا انجام می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌های استان اشاره و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به ‌کتاب شده است.

سردار ولی‌زاده از نگارش و انتشار قریب به ۱۸۰ جلد کتاب در خصوص شهدای شهرستان‌های استان تهران خبر و ادامه داد: بخشی از این کتب توسط کنگره تدوین و بخشی نیز به صورت مردمی و از سوی خانواده‌های شهدا تولید و منتشر شده است

وی اظهار کرد: جلسات شهرستانی با مجموعه اعضای کنگره‌های شهرستانی در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در روز سوم خرداد وجود دارد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از