حالت تاریک
چهارشنبه, 02 آبان 1403
رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس ۱۵ برگزار شد
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس ۱۵ برگزار شد

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) استان تهران طی پیامی از همه بسیجیان شرکت‌کننده و مسئولان خدمات‌رسان در رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس ۱۵ نقدیر به‌عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده طی پیامی از همه بسیجیان شرکت‌کننده و مسئولان خدمات‌رسان در رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس ۱۵ نقدیر به‌عمل آورد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ امام خامنه‌ای (مدظله العالی)»

خدای عز و جل را شاکر هستم که در دورانی که دشمنان انقلاب و اسلام و ایران عزیز با تهدیدات تهی و بازی‌های رسانه‌ای خود قصد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و رزمندگان سپاه اسلام را دارند، شاهد برگزاری رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس ۱۵ و حضور بی‌مانند و غیرقابل توصیف بسیجیان انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های استان تهران بودیم.

بار دیگر عاشقان ولایت گرد هم آمدند تا ضمن بیعتی دوباره با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی نشان دهند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم به عنوان سربازی کوچک و خادمی خدمتگزار، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از حضور مخلصانه، هوشمندانه و با شور و شعور همه بسیجیان عزیز اعم از برادر و خواهر، مسئولان محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه استان و شهرستان‌ها، مسئولان محترم حفاظت اطلاعات استان و شهرستان‌ها، فرماندهان محترم نواحی، فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس محلات و اقشار بسیج، مسئولان محترم دفتر بسیج خواهران استان و شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در رزمایش (الی بیت‌المقدس ۱۵) را اعلام دارم و توفیق روزافزون شما را در همه مراحل زندگی به‌ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از مساعدت و همراهی همه مسئولان بسیجی، ائمه محترم جمعه، فرمانداران محترم و شوراهای محترم تامین استان و شهرستان‌ها، شهرداران، بخشداران و دهیاران بزرگوار و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این رزمایش در شهرستان‌های استان تهران مساعدت و همکاری نمودند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و عاقبت به خیری شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار قربان‌محمد ولی‌زاده
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) استان تهران

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از